annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan geeen artikelen listen help

Help ik kan geen artikelen meer listen al14 dagen als ik het probeer krijg ik dit;;;;;

Hierbij delen we je mee dat je met je eBay-account op dit moment geen nieuwe aanbiedingen kunt maken. Soms stellen we verkooplimieten in voor bepaalde accounts. Daarmee willen we de integriteit en veiligheid van eBay waarborgen. We stellen prijs op je medewerking en begrip. We wijzen er nadrukkelijk op dat we met deze verkooplimiet je reputatie op eBay en in de community absoluut niet in twijfel willen trekken. Als je hierover vragen of opmerkingen hebt, kun je met het webformulier op de volgende Hulp-pagina contact opnemen met de afdeling eBay-veiligheid: http://pages.ebay.nl/help/account/RegisterVerifyPSU.html We zien je graag als lid van onze community en willen deze relatie voortzetten. Alvast bedankt voor je begrip. {e29605-643284x}


het probleem is ik heb al zeker 7 mails gestuurd
naar ebay niemand geeft antwoord terug ,als ik nu weet waarom,, alles is in orde met mijn account,dit begrijp ik niet heb veel voorraad en kan nu niet verkopen waarom is dit kan iemand mij helpen wat te doen alstublieft groeten Klaas Watchonline09

Hele onderwerp weergeven

en dank je wel Martijn voor je antwoord

Een vraag stellen