op 30-11-2010 07:27
Help ik kan geen artikelen meer listen al14 dagen als ik het probeer krijg ik dit;;;;;
Hierbij delen we je mee dat je met je eBay-account op dit moment geen nieuwe aanbiedingen kunt maken. Soms stellen we verkooplimieten in voor bepaalde accounts. Daarmee willen we de integriteit en veiligheid van eBay waarborgen. We stellen prijs op je medewerking en begrip. We wijzen er nadrukkelijk op dat we met deze verkooplimiet je reputatie op eBay en in de community absoluut niet in twijfel willen trekken. Als je hierover vragen of opmerkingen hebt, kun je met het webformulier op de volgende Hulp-pagina contact opnemen met de afdeling eBay-veiligheid: http://pages.ebay.nl/help/account/RegisterVerifyPSU.html We zien je graag als lid van onze community en willen deze relatie voortzetten. Alvast bedankt voor je begrip. {e29605-643284x}
het probleem is ik heb al zeker 7 mails gestuurd
naar ebay niemand geeft antwoord terug ,als ik nu weet waarom,, alles is in orde met mijn account,dit begrijp ik niet heb veel voorraad en kan nu niet verkopen waarom is dit kan iemand mij helpen wat te doen alstublieft groeten Klaas Watchonline09
en dank je wel Martijn voor je antwoord
alles is weer in orde gelukkig ,maar ik weet nog steeds niet waarom ik 16 dagen ben geblockeerd ik krijg daar geen antwoord op wil dat graag weten voor de toekomst. misschien wat verkeerd gedaan,ook nooit een mail gehad je bent geblockeerd voor dat en dat jammer is onzeker om zo te handelen hoop dat ik nog een mail krijg over dat groeten klaas.en de beste wensen maar vast .
hoi,
Sorry voor de late reply (was afwezig voor persoonlijke redenen). Ik heb je vraag laten escalleren bij het bevoegde departement hier. Ik hoop dat je nu snel antwoord krijgt
als er iemand is die duidelijk mij antwoord wil geven wat te doen zou ik erg blij zijn waarom ebay holland niet antwoord op mijn mails meer is er wat fout maar wat, groeten klaas,en waarom Martijn niet antwoord misschien doe ik wat verkeerd groeten klaas
ik heb alles geprobeerd heb martijn 2 keer gemaild heb veeel emails gestuurd naar ebay.nl krijg geen antwoorden kan je dat geloven als nu iemand vertel dat ik wat heb gedaan of waarom ik niet meer kan listen waarom kan niemand antwoord geven dit is toch niet te geloven ,als k geen antwoord geef word er gedreigd direct met negatif ik probeer altijd correct te zijn mijn handel gaat kapot door dit ,jammer is al de tweede keer nu ishet alweer twee weken ik heb veel ingekocht en kan niet listen wat is dit regards klaas ;;;; watchonline09
ja heb ik al gedaan dankje ik wacht groeten klaas
Heb je al geprobeerd Martijn een mailtje te sturen? zoals gezegd Martijn is hier de moderator wellicht dat hij je verder kan helpen
het probleem is ik heb een winkelen ook een veiling ik wil veilen kan echt niks meer doen hoop dat iemand kan vertellen waarom
ja maar laat ze me uitleggen waarom,blocked geen mail waarom is dat heb echt zeven mails gestuurd waarom geen antwoord ,als ze me antwoorden weet ik toch wat er aan de hand is ,als een klant me mailt moet ik toch ook direct antwoorden of settel of terug betalen even een mailje account is blocked vor dat en dat dan weet je het toch ik wil weten waarom groeeten klaas
Ik zie trouwens dat je nog 197 items in je winkel hebt staan, ik weet niet wat voor soort winkel je hebt, maar mocht het een basiswinkel zijn dan kan het zijn dat je je limiet hebt overschreden!
Waarschijnlijk heb je een soort straf opgelegd gekregen vanwege je 6x neutrale feedback binnen een jaar en je DSR score kan ook te laag zijn en dan met name de verzendtijd (4.7) Het klinkt kinderachtig en dat is het ook maar zo werkt Ebay helaas!
Vreemd is wel dat je nu niet in de gelegenheid bent om je score te verbeteren omdat je simpelweg niet meer kunt plaatsen.
Ebay kan verschillende sancties opleggen, ik heb zlf een tijdje gehad dat ik laag in de zoekresultaten kwam te staan omdat mijn verzendkosten te hoog waren! uiteraard flauwekul maar ebay wil hiermee gratis verzenden afdwingen zodat je je vraagprijs verhogen moet en ebay op die manier meer commissie binnen krijgt.
Je kan proberen om met Martijn in contact te komen, hij is de nieuwe moderator op de prikborden, stuur hem een mailtje en vraag om uitleg!