annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalingen

stephanthecollector
Community-lid

Ik open dit draadje maar omdat het draadje over PayPal gesloten is! blijkbaar kunnen er maar 20 antwoorden worden gegeven!

 

Ikzelf heb gelukkig nog geen last van dit euvel ( niet kunnen betalen) maar schandalig is het wel!

 

Ik hoop dat kopers en verkopers die hier last van ondervinden de koppen bij elkaar gaan steken en misschien wel een schadeclaim gaan indienen bij eBay, ( uiteraard geldt dit voor verkopers)

 

Het mooie is namelijk dat eBay wel de commissie op strijkt of er nu wel of niet betaald is!

 

Tegen beter weten in toch ook nog een oproepje aan eBay, reageer nu eens en kom met een oplossing en/of een duidelijke verklaring! daar hebben de leden toch zeker recht op! Als wij iets niet doen of nalaten schromen jullie ook niet om maatregelen te nemen, nu hebben heel veel leden jullie een keer echt nodig en jullie geven niet thuis!

 

( ik hoop dat dit niet gecensureerd wordt want dat kan eBay namelijk wel goed)

Hele onderwerp weergeven

Ook ik heb de hele afgelopen week tevergeefs geprobeerd om twee betalingen van Ebay-transacties te voldoen. Steeds verliep de betalingsprocedure vlekkeloos, maar ik kreeg vervolgens géén betalingsbevestiging in mijn mailbox.

Zojuist heb ik het op een andere manier geprobeerd, en zowaar: het lukte!

 

Ik heb ingelogd om de Amerikaanse site van eBay (eBay.com). Dat kan gewoon met hetzelfde account, en ik heb van daaruit betaald. Ik had al de indruk dat de problemen zich vooral voordeden bij transacties tussen de VS en Europese landen en met name als er sprake was van omzetting van bedragen in euro's naar dollars.

 

Hoe dan ook: via deze weg heb ik zojuist mijn twee openstaande transacties via eBay en PayPal kunnen voldoen. Ik kreeg een bevestiging van de transactie in mijn mailbox en ook op mijn eBay-account staan de aankopen nu als 'betaald' geregistreerd.

Ik heb geen idee of de bug inmiddels helemaal uit de wereld is en het via ebay.nl ook weer allemaal goed gaat. Maar dit lijkt een methode te zijn die werkt. Hopelijk hebben anderen er ook wat aan.

 

Al blijft het natuurlijk schandalig dat veel kopers en verkopers al een week, zo niet langer, in onzekerheid zitten en dat eBay niet eens de moeite neemt om met een verklaring te komen of zelfs maar de indruk te wekken de problemen serieus te nemen.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos