op 01-06-2014 19:12
Hallo,
Een internationale koper heeft een case geopend, omdat hij/zij een item niet heeft ontvangen.
Bij de koop heb ik hem/haar de keus gesteld tussen 2 verzendopties. De koper heeft de goedkoopste gekozen zonder T & T.
Nu wil de koper zijn geld terug, omdat het item, zo hij/zij zegt, niet is ontvangen.
Ik heb hem/haar netjes te woord gestaan en alle bewijzen gemaild. Ik heb een bon van het postkantoor met de verzenddatum e.d.
en hem/haar gemaild dat het zijn/haar keus was voor de goedkope verzending en dat ik er niets aan kan doen dat de post niet is aangekomen. Hij/zij heeft die keuze gemaakt en ik vind niet dat ik daar voor moet boeten.
Ebay heeft natuurlijk mijn Paypal geblokkeerd. Nu kan ik hier ook niet mee verder.
De koper weigert de case te sluiten tenzij hij het geld of het item ontvangt. WAT NU!
S. van der linden
Als u niet zelf het geld teruggeeft zal PayPal dat voor u doen.Overigens is gewoon aangetekend via Postnl ook niet voldoende bewijs.
Gewoon terugbetalen om een negatieve beoordeling te voorkomen. Heel oneerlijk, maar zo is het hier nu eenmaal op Ebay.