op 28-09-2010 22:47
Afgelopen april heb ik voor mijn dochter een Chanel trui van een verkoper van eBay UK gekocht. De trui is aangekomen maar er zit een grote vlek en motte gaten in de trui. Ik heb dit aan de verkoper laten weten een mijn geld teruggevraagd.
Dat de trui een vlek en motte gaten in de trui zat stond niet in zijn descriptie. De verkoper wilt natuurlijk niets van weten m.b.t. de trui terug sturen en geld terug geven. Ik heb een klacht ingedient en eBay UK heeft mij laten weten dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik moest eerst de trui terug naar de verkoper opsturen en de TNT tracking nr. mailen. Dat heb ik gedaan. Twee weken daarna krijg ik een bericht van eBay UK omdat ik kon niet bewezen dat de verkoper de trui ontvangen had krijg ik toch mijn geld niet terurg. Een onderzoek van TNT duurde een maand. Uiteindelijk heb ik bewijs van TNT dat de trui is aangekomen bij de verkoper en hij heeft voor getekend. Maar inmiddels zegt eBay UK dat de "case is closed" omdat ik te lang geduurd heeft en dat ik geen geld terug krijg. Ik heb inmiddels gebeld maar krijg ik nog geen medewerking. Ook eBay NL hulpt mij ook niet.
Het is te gek voor woorden dat ik betaal voor iets wat niet goed is, stuur het terug volgens de regels van eBay en krijg niets terug.
Nu heb ik geen trui en mijn geld is ook verloren!
Waar blijft mijn "buyer protection".
Wie hulpt mij???
Bedankt.
-- Bewerkt door deckers-hendricksani.. om 28 Sep 2010 22:53 CESTHoi Anita,
ik heb je case hier even laten escaleren naar het bevoegde departement, zij gaan dit even nakijken en dan contact met je opnemen.