annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gecombineerde verzending

Ik heb twee zaken in USA gekocht bij dezelfde leverancier. Ik heb gevraagd deze twee zaken te combineren. Volgens hem zou dit niet mogelijk zijn, door bepaalde ebay regels. Dit komt mij vreemd voor, daar ik dit in het verleden zonder problemen toe heb kunnen passen.

Onderstaand het antwoord:

Beste bigboywim,

Dear Customer,
We are unable to do anything for invoice do this being sent through ebay's global shipping program. This is the message we receive from ebay:
(you can't send invoice for this order
The item(s) will ship using the Global Shipping Program. As part of the program, buyer directly pays international shipping and import charges to the third-party shipping provider. The buyer will still be able to complete checkout even if you don't send an invoice.)

- rbcyclesalvage
Klik op de knop Reageren om via Berichten te beantwoorden, of ga naar je e-mailaccount om te reageren
Reageren

Van: bigboywim
Aan: rbcyclesalvage
Onderwerp: Verzending: bigboywim heeft een bericht gestuurd over 2000 00 Yamaha YZF-R6 YZFR6 YZF R6 Rear Undertail Under Tail Fairing Cowl objectnummer 161503947177
Verzenddatum: 08-dec-14 17:59:35 CET

Beste rbcyclesalvage,

Hi,
Can you please send a quote for combined shipping of both items I purchased?

Many thanks in advance.

Best,

Wim
Hele onderwerp weergeven

eBay heeft een nieuwe melkkoe uitgevonden en dat noemen ze GSP.

U gaat hiermee teveel betalen voor verzending en inklaring en dat ook nog eens via PayPal.

Dat is binnenkomen maar dus niet voor u.

Een vraag stellen