op 14-01-2014 22:38
Bij het openen van een geschil voor onbetaald object kan ik niet terug naar het eerste vak: de koper heeft niet voor het object betaald. Wel dat we zijn overeengekomen dat wij de transactie beide beeindigen.
Er staat nog steeds een onbetaalde transactie die gesloten is omdat de koper niet begrepen heeft dat hij dubbel besteld heeft.
Dit is kennelijk een technische fout in het Ebay programma.
Om meer misverstanden te voorkomen verzoek ik u om dit op te lossen en de niet toegekende terugbetaling van de verkoopprovisie wel doorgang te laten vinden.
Ik heb hier enige weken geleden ook al over bericht, maar nooit antwoord van u gekregen.
Hopenlijk gebeurt dat nu wel, want het kost mij tijd en geld omdat er bij u iets niet goed werkt.
Met vriendelijke groet,
naamerop,
M.v.Deursen.
Hier een antwoord, maar niet van eBay want die zijn nooit thuis.
Als u een geschil voor onbetaald object sluit met de optie: overeengekomen dat beiden de transactie annuleren, krijgt u ook de verkoopkosten terug, niet de plaatsingskosten.
Als een koper de verkeerde antwoorden bij een geschil geeft komt eBay daar nooit op terug en tenslotte, de eBay software kent geen fouten want die heeft altijd gelijk.
Maak u niet druk, het is eBay maar en dat is niet veel.
Is het een idee om uw probleem bij eBay kenbaar te maken in plaats van op dit forum?
Nu krijgt u ook geen antwoord.