Een verkoper geeft korting op de verzendkosten bij meerdere aankopen. Maar bij de eerste aankoop kom gelijk het paypal betaalscherm. Hoe kan je dit voorkomen om toch een gecombineerde bestelling te doen en daardoor de korting op de verzendkosten te krijgen?
... Meer weergeven
Beste leden, Als ik iets bestel op ebay en ik wil het laten afleveren in duitsland is dat mogelijk? Kan ik een 2e afleveradres erbij maken zonodig. Als het afleveradres in duitsland is kan ik dan beter bestellen via ebay.de. Graag uw advies hierover. Alvast bedankt
... Meer weergeven
Beste, ik doe sinds een aantal jaren al heel graag ebay aankopen maar nu heb ik iets geks meegemaakt, trouwens dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik had een stukje gereedschap gekocht in de UK bij een gerenomeerde ebay verkoper en deze heeft ook meteen gereageerd toen ik hem een mailtje gedaan heb dat ik dit had meemaakt. Het is zo het is volgens de trackingsysteem afgeleverd dus afgetekend op 20juli maar het is al 23juli nu maar nog niets aangekregen, de verkoper zegt dat ik daar voor verzekerd ben maar hoe moet ik nu verder handelen want ik krijg zo gauw geen telefoonnummer gevonden waar ik dan nu mee moet bellen. Mvg
... Meer weergeven
hallo ik heb ieds gekocht op ebay en wil graag de aankoop betalen maar mijn shipping en factuur adres moet gewijzigt worden maar dat wil niet lukken en ook jullie site vraagt om de gift cart nr of code maar die heb ik niet .
ik hoop dat je me kan helpen . ik hoor het wel alvast bedankt
m v gr jan scheepers
... Meer weergeven
Zoals de titel aangeeft, heb ik aan een koper meerdere items verkocht. Ik heb de koper een factuur gestuurd met verzendkosten. Vervolgens heb ik wekenlang geen reactie gekregen. Nu heb ik een geschil gestart en de commissie kosten zijn gecrediteerd. Nu is mijn vraag eigenlijk of ik deze koper negatieve feedback kan geven? En zo ja, is hij in de mogelijkheid om mij vervolgens ook negatieve feedback te geven of heeft hij deze optie niet? Ook zit ik momenteel met een soortgelijk probleem in mijn maag. In mijn objectbeschrijving staan heel duidelijk de verzendkosten vermeld. Nu heeft een Duitse koper mij gevraagd of ik de koop wil annuleren omdat hij de kosten te hoog vindt. Ik heb gezegd van niet en ook dat hij de verzendkosten ook geweten kon hebben of me van te voren vragen wat het kost. Nou wil ik eigenlijk weer een geschil starten en hem negatieve feedback geven maar ik ben bang dat hij me ook negatieve feedback geeft. Wederom is het mogelijk dat de koper die in gebreke is gebleven wel feedback kan geven? Ik ben sinds een jaartje actief met verkopen op ebay en ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen met een ebay store. Ik heb nog geen hoge feedback maar wel 100% positief en dat wil ik graag zo houden om een goede reputatie op te bouwen en betrouwbaar over te komen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Input van andere verkopers wordt erg gewaardeerd! Ook andere tips voor een startende verkoper met ebay winkel stel ik op prijs. Alvast bedankt!!
... Meer weergeven
Een buitenlandse verkoper weigert betaling via Paypal, wel via een bank. In hoeverre ben ik beschermd? M.a.w. krijg ik mijn geld terug als ik het artikel niet heb ontvangen?
... Meer weergeven
hello, I bought a Watch, but I don't like it and want the send it back. I contact the seller, but he told me to contact E-bay about the return of the watch.
I can't find anything to return this item, adress etc. etc.
can you help me out?
kind regards,
Fred Boots
E-Bay: Fred210762
... Meer weergeven
ik heb een item gekocht in USA, incl shipping. Bij ontvangst wordt er nu rembours gevraagd door de pakketservice. Dit klopt toch niet?
... Meer weergeven
Ik heb vanmiddag een aankoop gedaan van een sony minidiscrecorder via ebay nl. van een verkoper uit edinburg(schotland) maar kan mijn aankoop/ betaal pagina niet meer terug vinden
... Meer weergeven
heb bij betaalmethode overschrijven aangeklikt maar wil graag via creditcard betalen maar hij geeft aan betaling in behandeling hoe kan ik dit terugdraaien zodat ik alsnog via creditcard kan betalen ?
... Meer weergeven
Beste, Ik heb bij een koper een korting bedongen en hoef geen verscheepskosten te betalen. Nu wilde ik gaan betalen en zag dat er kosten bij zitten. Verscheepskosten 38,55 en invoerkosten 64,75. Volgens verkoper moeten wij deze kosten aan ebay betalen, wat de koop nu enorm opdrijft. klopt het dat wij ebay deze kosten moeten betalen dus verscheepskosten en invoerkosten? Met vriendelijke groeten. lavaplains
... Meer weergeven
Geachte heer , mevrouw, Ik wil graag wat bestellen en betalen via mijn bank. Bij betaalgegevens invullen wordt er alleen maar gevraagd naar creditcard gegevens en/of Paypal gegevens. Beide heb ik niet. Wel een bank. Is het mogelijk om direct via mijn bankgegevens te betalen of moet ik eerst een Paypal account aanmaken. Ik hoop spoedig van u te mogen horen.
... Meer weergeven
Omdat ik ook Nu Kopen hanteer kan je een directe betaling vereisen. Geen probleem maar in sommige advertenties kan ik de optie voor het betalen via overschrijving niet aanvinken en in andere wel terwijl de advertentie opmaak identiek is. Bieden en Nu Kopen. Wat gaat er niet goed?
... Meer weergeven
Ook heb ik gezien via track en trace van Post.nl dat alle pakketten ontvangen zijn en ik heb ook geen negatieve berichten mogen ontvangen !!! Geef aan waarom dit nu gedaan wordt?? Ik heb er geen begrip voor
... Meer weergeven
Kunt u mij aangeven waarom dit gedaan wordt.?? Alles op mijn Ebay De verloopt voltreffelijk ,ik zie het nut hiervan nu niet in. Waarom wordt dit gedaan ?? Geef hier nu eens antwoordt op ????
... Meer weergeven
Heb in China een mini PC gekocht echter direct na betaling (paypal) krijg ik een mail van de verkoper dat het item technische problemen heeft en dat er een productterugroep is door de fabrikant. De verkoper vraagt of hij het geld mag retourneren en opent een geschil (had ik ook al gedaan). In dit geschil moet ik aangeven dat ik accoord ga dat de koop wordt geannuleerd, echter wordt hierbij door Ebay geadviseerd niet accoord te gaan alvorens het aankoopbedrag is terugontvangen. Dit is niet het geval en de Chinese verkoper blijft er op hameren dat ik eerst accoord moet gaan voordat hij het bedrag kan terugstorten (tegen het advies in van EBay) Iemand ervaring en wat kan ik doen? dit ruikt naar list en bedrog........ RT
... Meer weergeven
Normaal had ik op PayPal voldoende geld staan om Ebay te kunnen betalen ,nu houden ze dit geld in zeg zo 21 dagen ,ik heb altijd op tijd betaald maar kan dit nu niet . Ik verwonder mij over deze gang van zaken en vraag mij af waarom.??? Paypal dit nu uit het niets doet.??
... Meer weergeven
ik heb me geregistreerd bij e bay ,iets gekocht,niet ontvangen,en nu kan ik geen contact opnemen met de verkoper omdat ik zogenaamd geen bestelling zou hebben geplaatst?Ik heb de bevestigings e mail van e bay dat ik de bestelling 24 mrt zou ontvangen?
... Meer weergeven
Mijn hele advertentie is klaar en steeds geeft hij aan dat ik het juiste verzendbedrag moet invoeren. Dat doe ik steeds want deze kosten heb ik via de site van de post en bedragen 6.95 euro. Hoe kan ik dit verhelpen
... Meer weergeven
Hallo, Graag wil ik van te voren weten hoe het gaat als je een betaling hebt gedaan en je voertuig komt niet? Kun je dan fluiten naar je centen? PayPal geeft geen bescherming wat betreft voertuigen. Hoe zit dat bij jullie? Ik weet dat de verkoper een contract heeft met jullie. vriendelijk bedankt.
... Meer weergeven