annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback

hallo ik heb gisteren een negative feedback gekregen van een itum wat 9 Februarie is gekocht,nu heeft de fijne man 1 maart gezegd'' marked payment sent'' niks heb ik ontvangen omdat ik alleen paypal heeft kan ik  dat direct zien,ook geeft die gelijk een negative hoe is dit mogelijk niet betalen en dan negative geven kan iemand daar op antwoorden heb ebay nederland om hulp gevraagd krijg geen antwoord dit is voor mij onbegrijpelijk zoveel onrecht met dat feedback,regards watchonline09

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

Geschil openen voor onbetaald object, na 4 dagen sluiten en de negatief verdwijnt...

dit is perfect van ebay holland iedereen zegt  ze geven geen antwoord ,ook Martijn  bedankt er is toch degelijk recht voor verkopers ik probeer always alles te schikken ik verkoop oude horloges soms is er een probleem betaal gewoon alles terug of maak het betaal ook de verzending ik wil vertrouwen is toch oke ,die feedbacks hou ik niet zo van als er iets verkeerd is moet je gewoon terugbetalen  harteli9jke groeten watchonline09 ik vind deze site fantastich leer er een hoop van dank allen''''' 

Geachte heer Vink, Bedankt voor uw e-mail aan eBay Customer Support. U heeft ons gecontacteerd met het verzoek om een negatieve feedback te verwijderen van uw account. Ik heb goed nieuws voor u. Het feedbackcommentaar dat u gemeld hebt, voldoet aan de criteria voor het verwijderen van feedback. Daarom heb ik dit voor u weggehaald en telt het niet meer mee in uw score. Let wel dat het tot 24 uur kan duren, voordat de verwijdering in uw feedbackprofiel is verwerkt. U vindt meer informatie over onze criteria en regels voor het verwijderen van feedback op de volgende pagina: http://pages.ebay.nl/help/policies/feedback-removal.html Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft gekregen. Mocht u nog vragen hebben, neem contact met ons op. Ik wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Christiaan Huijsman eBay Customer Support _____________________________________________

Hallo Martijn ook bedankt  voor je antwoord en ik had ebay Nederland gemaild die hebben het netjes weg gehaald heel goede  service dank je wel hartelijke groeten watchonline09

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi watchonline09,

Ken je de assistent voor onbetaalde objecten reeds?
http://pages.ebay.nl/help/sell/unpaid-item-assistant.html

Hoe de Assistent voor onbetaalde objecten van invloed is op feedback

Als de Assistent voor onbetaalde objecten is ingeschakeld, wordt de feedback van kopers die niet hebben betaald, automatisch geblokkeerd. Zodra de Assistent voor onbetaalde objecten een geschil opent, kan de koper geen feedback meer achterlaten voor de transactie totdat het geschil is gesloten en je de betaling hebt ontvangen.

Als de koper niet betaalt, wordt er een onbetaald object geregistreerd op de account van de koper en wordt de feedback die de koper voor deze transactie heeft achtergelaten voordat het geschil was geopend, verwijderd. Als de koper nog geen feedback heeft gegeven, is dat ook niet meer mogelijk nadat er een onbetaald object is geregistreerd.

Kopers kunnen onder de volgende voorwaarden echter wel feedback achterlaten:

-De Assistent voor onbetaalde objecten heeft het geschil nog niet geopend.
-De koper heeft betaald nadat het geschil is geopend.
-De koper heeft met succes bezwaar aangetekend nadat het geschil is gesloten (alle voorgaande feedback wordt hersteld).
-Er werd geen onbetaald object geregistreerd op de account van de koper nadat het geschil is gesloten.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos