op 19-10-2011 11:46
Hallo ik van Ebay een vraag gekregen omtrent een conflict met een verkoper.
Heb duidelijk uit de doeken gedaan wat er gebeurt is maar helaas nog geen antwoord gekregen van hoe het nu verder gaat.
Ik heb een betaling gedaan maar niets ontvangen de verkoper weigerd het artikel te versturen en neemt ook geen contact op.
Je krijgt allerlij regels van wat je wel en wat je neit mag als je op iets bied het is nu wel zo dat als je geld gestort hebt en niets ontvangt ben je het blijkbaar kwijt. Blijkbaar geld het reglement alleen maar voor de koper.
Ik ben ter goeder trouw en hoop nog steeds op een antwoord van Ebay hoe dat ik of mijn geld terug krijg of dat het artikel alsnog naar mij afgestuurd word.
-- Bewerkt door vdboomen123 op 19 Oct 2011 11:48 CESTbinnen 45 dagen(na aankoop) een claim indienen wegens een niet ontvangen object!
na 45 dagen kunt u geen geschil/claim meer starten dan kan u alleen nog uw geld terug krijgen als u heeft betaald met een CC gekoppeld aan uw PP rekening.