annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zending niet aangekomen, wat nu?

Ik heb een object verkocht, maar volgens de koper (in Roemenie) is dit niet aangekomen, en is dit ook al het tweede pakje uit Nederland dat niet is aangekomen. Hij wil nu een oplossing, en Ebay Customer Service zegt dat IK verantwoordelijk ben voor de verzending van mijn object. De koper heeft echter geen aangetekende mail gewild, maar reguliere internationale post, ik heb dus geen mogelijkheden om het pakje te traceren. Voor hetzelfde geld is het wel aangekomen en wil hij me nu oplichten. Het was een uniek object (voetbalplaatje), dus nog een keer sturen is geen optie.

Wie heeft er advies?

Hele onderwerp weergeven

Het is aan te raden alle zending richting het Oostblok uitsluitend middels aangetekende verzending te verzenden.

Standaard zending komen nooit aan.

Een poosje geleden kocht eenzelfde persoon uit die regio twee objecten. De objecten waren op verschillende dagen gekocht en betaald. 1 object was goedkoop en heb ik standaard verzonden. De andere waar duurder en heb ik aangetekend verzonden. U raad het al, de standaard zending is niet aangekomen. Ik weet 100% zeker dat ik opgelicht ben. De aangetekende zending is immers aangekomen dus het adres is correct. Maar wat kunt u doen? Niets! Alleen uitsluiten of een dure verzend optie.

Een vraag stellen