op 15-12-2010 13:16
Ik heb een item gekocht waarbij nadrukkelijk vooraf was vermeld dat er gratis verzonden zou worden.
Ik heb na aankoop direct betaald voor het item ( nu vier dagen geleden) koper weigert echter te verzenden omdat ze achteraf verzendkosten in rekening wil brengen. Ik heb twee maal een screenshot van de bewuste pagina naar haar gestuurd waarop "gratis verzenden" en "free package and posting" is aangegeven. Ze heeft via 'ebay-bemiddeling' aangeboden om de koop te annuleren hetgeen ik heb geweigerd.
Wat kan ik nu nog doen?
als je als verkoper een geschil wegens niet betalen opend en na minimaal 4 dagen weer sluit, (en dat kan alleen als de koper niet met pay-pal heeft betaald, of je het object markeerd als betaling ontvangen), dan kan de koper 'niet ontvangen'claimen wat hij wilt maar het 'niet betaald'geschil wint het dan van het 'niet ontvangen'. Als een koper een feedback heeft gegeven (pos of neg of neutr) en er is een geschil wegens niet betaald geopend (zelfs al is de feedback al gegeven) en weer gesloten dan wordt de feedback direct en automastich verwijderd.
-- Bewerkt door abeldoorn op 17 Dec 2010 0:36 CET