annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Servies kapot aangekomen bij koper.

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een Zauberflöte servies verkocht aan een persoon in Duitsland. Deze heb ik verzonden met TNT, ik heb oprecht m'n best gedaan om dit zo goed mogelijk te verpakken. Veel kranten een goede doos, netjes afgeplakt. Ik heb zelf namelijk ook wel is het een en ander kapot ontvangen en vond dat altijd heel jammer. Dit object (het gaat om een theepot) wat ik heb verstuurd is dus kapot aangekomen. Ik heb in de advertentie gezet dat alle verzendingsrisicos voor de koper zijn, maar deze probeert de kosten toch op mij te verhalen. Wat moet ik nu doen? De gene heeft het geld al in beslag laten nemen op Paypal enzo en ik word er eigenlijk wel een beetje geirriteerd van.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Ik weet echt niet wat ik hier mee moet..

Alvast bedankt!

Hele onderwerp weergeven

De gene heeft mee geen bewijs gestuurd. Het lijkt me ook onmogelijk te bewijzen. Verder is het geld niet naar haar terug gestort maar heeft paypal het tijdelijk in "beslag" genomen. Het enige is er stond geen geld meer op mijn paypal account dus ze hebben eigenlijk niks.. Tenminste paypal kan toch geen geld van mijn rekening af halen?

Maar eigenlijk zeggen jullie dus dat het mijn schuld is en dat ik de rekening moet betalen? Wat gebeurd er als ik dit niet doe?

Een vraag stellen