annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen betaling mogelijk met paypal

Het is inmiddels 3 dagen dat ik nog steeds niet kan betalen voor mijn items in US $.Van ebay heb ik ook nog steeds geen reactie ontvangen en paypal schrijft alleen waarschijnlijk komt dit door een storing.Maar het moet toch niet mogelijk zijn dat een storing al 3 dagen duurt.Dat is toch te gek voor woorden.Als je op de site van ebay.com kijkt hebben meer mensen er last van die niet kunnen betalen allemaal met dezelfde melding BEDANKT VOOR JE AANKOOP.JE BETALING VAN US $..VIA PAYPAL WORDT VERWEKT.BINNENKORT ONTVANG JE PER EMAIL EEN BETALINGSBEWIJS.Er gebeurt vervolgens niks geen email en de items blijven als onbetaald staan.Nergens kan je vinden dat of ebay of paypal nu een storing heeft.Ik kan me hierzo matteloos aan irriteren.Ik wil gewoon mijn items kunnen betalen, de verkopers zitten ook op hun geld te wachten wat normaal is.Je word gewoon niet geholpen ondanks meerdere keren contact te hebben gehad.Wat kan hier nu aan gedaan worden als niemand van de partijen reageert!!!

Hele onderwerp weergeven

Ik was helemaal blij kreeg vanmorgen een email van paypal dat de technische storing was verholpen en dat ik kon betalen dus ik gelijk inloggen en heb geprobeerd tot 4x toe te betalen en weer dezelfde melding!!!! Dus de storing is nog steeds niet voorbij.Inmiddels zitten we dus al op dag 4 dat ik niet kan betalen.

Weer een email gestuurd naar paypal dat ik nog steeds niet kan betalen, ze zeggen de huidige storing is bekend maar niet van toepassing op iedere betaling.Wat heb ik aan deze informatie de storing moet toch opgelost worden anders kan ik toch niet betalen.Nu moet ik vragen of de verkopers een invoice willen sturen maar als ik hun een email stuur met mij email adres erin dan wordt dat tegen gehouden door ebay omdat dat niet mag om buiten om ebay te betalen.Hier wordt ik niet goed van en dan druk ik me nog zacht uit.Een storing die nu al 4 dagen duurt en dan eerst zeggen het is opgelost en dan weer zeggen het is niet opgelost!!!!! Wat een ..... bedrijf paypal.

Helaas moet je zo wel betalen anders was ik er al weg geweest.Wie kan inmiddels al betalen met paypal en heeft iemand anders een andere reactie gekregen van hun!!!Ik hoor het graag

Een vraag stellen