op 08-04-2012 10:44
Het is inmiddels 3 dagen dat ik nog steeds niet kan betalen voor mijn items in US $.Van ebay heb ik ook nog steeds geen reactie ontvangen en paypal schrijft alleen waarschijnlijk komt dit door een storing.Maar het moet toch niet mogelijk zijn dat een storing al 3 dagen duurt.Dat is toch te gek voor woorden.Als je op de site van ebay.com kijkt hebben meer mensen er last van die niet kunnen betalen allemaal met dezelfde melding BEDANKT VOOR JE AANKOOP.JE BETALING VAN US $..VIA PAYPAL WORDT VERWEKT.BINNENKORT ONTVANG JE PER EMAIL EEN BETALINGSBEWIJS.Er gebeurt vervolgens niks geen email en de items blijven als onbetaald staan.Nergens kan je vinden dat of ebay of paypal nu een storing heeft.Ik kan me hierzo matteloos aan irriteren.Ik wil gewoon mijn items kunnen betalen, de verkopers zitten ook op hun geld te wachten wat normaal is.Je word gewoon niet geholpen ondanks meerdere keren contact te hebben gehad.Wat kan hier nu aan gedaan worden als niemand van de partijen reageert!!!
Ik was helemaal blij kreeg vanmorgen een email van paypal dat de technische storing was verholpen en dat ik kon betalen dus ik gelijk inloggen en heb geprobeerd tot 4x toe te betalen en weer dezelfde melding!!!! Dus de storing is nog steeds niet voorbij.Inmiddels zitten we dus al op dag 4 dat ik niet kan betalen.
Weer een email gestuurd naar paypal dat ik nog steeds niet kan betalen, ze zeggen de huidige storing is bekend maar niet van toepassing op iedere betaling.Wat heb ik aan deze informatie de storing moet toch opgelost worden anders kan ik toch niet betalen.Nu moet ik vragen of de verkopers een invoice willen sturen maar als ik hun een email stuur met mij email adres erin dan wordt dat tegen gehouden door ebay omdat dat niet mag om buiten om ebay te betalen.Hier wordt ik niet goed van en dan druk ik me nog zacht uit.Een storing die nu al 4 dagen duurt en dan eerst zeggen het is opgelost en dan weer zeggen het is niet opgelost!!!!! Wat een ..... bedrijf paypal.
Helaas moet je zo wel betalen anders was ik er al weg geweest.Wie kan inmiddels al betalen met paypal en heeft iemand anders een andere reactie gekregen van hun!!!Ik hoor het graag
ik heb ook het zelfde probleem ik kan ook niemand in de usa meer betalen.
ik betaal voor me objecten die ik heb gekocht maar dan gebeurt er niks, het object blijft onbetaald.
ik hoop dat ze snel met een oplossing komen.
ik heb contact gezocht met paypal en ebay maar geen van beide geven me enige goeie informatie.
Het werkt nog steeds niet helaas.
Ik had ook hetzelfde probleem voor 4 dagen lang, maar heb gister de verkopers gevraagd of ze een invoice willen sturen naar paypal en dat hebben ze gedaan.Ik kon op deze manier gewoon betalen en je bent wel gedekt voor je aankoop.Dit is de beste oplossing denk ik.Ik heb nu niks meer staan wat ik moet betalen dus of ebay vandaag wel werkt weet ik niet.Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Ik heb ook contact opgenomen met customer support, dat kan hier:
http://pages.ebay.nl/help/contact_us/_base/index.html
Ik heb regelmatig in de VS gekocht, uw suggestie dat ik als verkoper beter geholpen zou worden dan u verwijs ik naar het land der fabelen en is wishfull thinking, ik verkoop veel naar het Buitenland en heb (nog) geen problemen ondervonden met betalingen binnen krijgen!
Misschien een tip aan een ieder die hinder ondervind van dit probleem, i.p.v hier te posten (heeft namelijk geen enkele zin enay leest wel mee maar geeft geen antwoord en fungeert alleen als censuur) u kunt beter inloggen op eBay.com en uw klacht b.v daar deponeren op de prikborden of iets dergelijks!
Het is diep triest dat eBay niet de moeite neemt om hier te reageren maar het is niet anders! eventueel kunt u via de site van PP nog iets wijzer worden maar het AC hier zal niet helpen en eBay al helemaal niet.
@enschede39 Heeft u al iets in Hongkong gekocht of de USA?
U bent een betalend lid/verkoper van Ebay, u wordt waarschijnlijk iets beter geholpen. Houdt u er rekening mee dat, wanneer dit langer aanhoudt, dit ook uw handel kan beschadigen. Ebay/Paypal krijgen hierdoor een slechtere naam. Ik heb het afgelopen jaar minstens 40 keer iets besteld en het ging ook altijd goed. Bestel voor de gein iets in Hongkong en probeer het via Ebay/Paypal te doen.
Net 2 betalingen gedaan naar Hong Kong via PP en betaling 3 wil niet meer lukken.
Om gek van te worden, ga het nu via de suggestie proberen.
Ik kan ook al sinds vrijdag niet betalen met paypal
en ik heb net een bericht onvangen dat de storing bij ebay zelf ligt en niet bij paypal.
Dat klopt wel want via ebay.com wordt mijn betaling gewoon afgebroken als ik hem moet bevestigen op ebay.
De tip van Paypal zegt dat je het beste een betaalverzoek kan aanvragen bij de verkoper en dat het dan wel lukt.
Ik heb het nog niet gedaan maar kijken of het werkt.
Ik heb de verkoper gevraagd om mij een Paypal invoice te sturen. Deze kon ik gewoon betalen via Paypal en dus hoeft hij niet langer op mijn betaling te wachten. Wel zo handig.
ik kan nog steeds normaal iedere transactie betalen en betalingen aan mij komen ook gewoon keurig binnen, zowel uit binnen en buitenland!
Ben ook al drie dagen bezig, 20x betaald, koppelingen nagekeken e.d., email verstuurd, standaard antwoord. Niet normaal!
Ik heb geprobeerd te betalen via ebay.com/ebay.co.uk/ebay.de maar dit lukt ook niet. Ik las ergens dat dat een mogelijke oplossing was, maar niet dus.
Mijn betaling was overigens naar HongKong, dus het probleem is blijkbaar echt niet landelijk te noemen.
Ik heb ook problemen, keer op keer lukt het niet om de betaling erdoor te krijgen. Ik heb al alles geprobeerd, andere browser, nakijken van creditcardgegevens en koppeling ed, maar niets hielp... en nu lees ik dit 😞
Als je (tijdelijk) niets kunt betalen kun je sommige items zelfs helemaal niet kopen (Dan staat er "de verkoper wil graag dat je dit object direct betaalt met PayPal."). Het is dus op zijn zachts gezegd errug onhandig.
Ik denk ook dat het probleem in the US zit want als je kijkt op ebay.com zijn er ook amerikanen die niet kunnen betalen.Maar het moet hoe dan ook snel opgelost worden !!!! Ik snap het niet dat zowel ebay als paypal niet 1 fatsoenlijke mail sturen met wat er nu gaande is.Ik vindt het een zeer slechte zaak als je net als paypal waar je wereld wijd je betalingen mee kan maken dat ze niet eens de moeite nemen om uit te leggen wat er gaande is.En morgen is al dag 4 dat ik al niet kan betalen en het probleem nog steeds niet opgelost is.
27 maart verkoper in USA betaald,gisteren een verkoper in UK.
Totaal geen problemen met de bankoverschrijving door Paypal.
Geen creditcard nodig
Ik lees in verschillende draadjes dat menigeen problemen heeft met betalen via PP, Ik heb net nog twee betalingen gedaan 1 binnen NL en 1 binnen de EU en geen enkel probleem ondervonden, ik heb trouwens nog helemaal geen probleem ondervonden de laatste weken met betalen via PP, kan het zijn dat dit een probleem is die aan de USA site ligt? dat zou verklaren waarom het binnen NL en de EU wel lukt want ik koop namelijk niks in de USA.
Hoi Erik,
Erg he!! Heb jij al contact gehad met paypal?Ik zou wel iedereen die ook dezelfde klachten heeft advieseren om contact op te nemen met paypal want ik heb het idee dat er niks aan gedaan wordt.Dus hoe meer mensen een klacht indienen hoe beter!!!
Ik heb precies hetzelfde heb al 10x geprobeerd te betalen en krijg dezelfde melding BEDANKT VOOR JE AANKOOP.JE BETALING VAN US $..VIA PAYPAL WORDT VERWEKT.BINNENKORT ONTVANG JE PER EMAIL EEN BETALINGSBEWIJS.
Vervolgens gebeurd er niks.