op 08-04-2012 10:44
Het is inmiddels 3 dagen dat ik nog steeds niet kan betalen voor mijn items in US $.Van ebay heb ik ook nog steeds geen reactie ontvangen en paypal schrijft alleen waarschijnlijk komt dit door een storing.Maar het moet toch niet mogelijk zijn dat een storing al 3 dagen duurt.Dat is toch te gek voor woorden.Als je op de site van ebay.com kijkt hebben meer mensen er last van die niet kunnen betalen allemaal met dezelfde melding BEDANKT VOOR JE AANKOOP.JE BETALING VAN US $..VIA PAYPAL WORDT VERWEKT.BINNENKORT ONTVANG JE PER EMAIL EEN BETALINGSBEWIJS.Er gebeurt vervolgens niks geen email en de items blijven als onbetaald staan.Nergens kan je vinden dat of ebay of paypal nu een storing heeft.Ik kan me hierzo matteloos aan irriteren.Ik wil gewoon mijn items kunnen betalen, de verkopers zitten ook op hun geld te wachten wat normaal is.Je word gewoon niet geholpen ondanks meerdere keren contact te hebben gehad.Wat kan hier nu aan gedaan worden als niemand van de partijen reageert!!!
Ik denk ook dat het probleem in the US zit want als je kijkt op ebay.com zijn er ook amerikanen die niet kunnen betalen.Maar het moet hoe dan ook snel opgelost worden !!!! Ik snap het niet dat zowel ebay als paypal niet 1 fatsoenlijke mail sturen met wat er nu gaande is.Ik vindt het een zeer slechte zaak als je net als paypal waar je wereld wijd je betalingen mee kan maken dat ze niet eens de moeite nemen om uit te leggen wat er gaande is.En morgen is al dag 4 dat ik al niet kan betalen en het probleem nog steeds niet opgelost is.