op 08-04-2012 10:44
Het is inmiddels 3 dagen dat ik nog steeds niet kan betalen voor mijn items in US $.Van ebay heb ik ook nog steeds geen reactie ontvangen en paypal schrijft alleen waarschijnlijk komt dit door een storing.Maar het moet toch niet mogelijk zijn dat een storing al 3 dagen duurt.Dat is toch te gek voor woorden.Als je op de site van ebay.com kijkt hebben meer mensen er last van die niet kunnen betalen allemaal met dezelfde melding BEDANKT VOOR JE AANKOOP.JE BETALING VAN US $..VIA PAYPAL WORDT VERWEKT.BINNENKORT ONTVANG JE PER EMAIL EEN BETALINGSBEWIJS.Er gebeurt vervolgens niks geen email en de items blijven als onbetaald staan.Nergens kan je vinden dat of ebay of paypal nu een storing heeft.Ik kan me hierzo matteloos aan irriteren.Ik wil gewoon mijn items kunnen betalen, de verkopers zitten ook op hun geld te wachten wat normaal is.Je word gewoon niet geholpen ondanks meerdere keren contact te hebben gehad.Wat kan hier nu aan gedaan worden als niemand van de partijen reageert!!!
ik heb ook het zelfde probleem ik kan ook niemand in de usa meer betalen.
ik betaal voor me objecten die ik heb gekocht maar dan gebeurt er niks, het object blijft onbetaald.
ik hoop dat ze snel met een oplossing komen.
ik heb contact gezocht met paypal en ebay maar geen van beide geven me enige goeie informatie.