annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongeldige verzendkosten

Ik heb twee items verkocht aan dezelfde koper en wil de gecombineerde verzendkosten invoeren in het veld verzendkosten. Echter het systeem blijft mekkeren dat er ongeldige verzendkosten zijn ingevoerd.

Als ik het bedrag invul in het veld voor de verzendkosten en ik klik op herberekenen is het bedrag weer verdwenen. Heb al met , en . geprobeerd maar heeft hetzelfde resultaat. Ik heb al een mail gestuurd naar ebay maar natuurlijk geen antwoord. Heeft iemand een oplossing? Mijn koper vraagt om een factuur en ik kan de factuur niet verzenden.

Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jan 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

abeldoorn
Community-lid

je zou de verkoper een mailtje kunnen sturen dat het niet lukt om automatisch een factuur te sturen en dat je dat handmatig moet doen. je hebt dan alleen zijn pay-pal e-mail adres nodig (is verder niks geheims aan dus kan die je zo geven)., je kan dan op paypal.nl naar de sectie factuur sturen gaan en daar handmatig een factuur maken voor het verschuldigde bedrag. In ebay kan je dan weer aangeven dat de koper betaald heeft.

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

Voor degenen die dit probleem mogelijk ook zullen hebben of krijgen.

Eindelijk antwoorden van Ebay:

 

<-

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik adviseer u in dit geval om de cache en cookies van uw Firefox browser eens te wissen.
Dit doet u als volgt:
1. Ga naar het menu "Extra" en kies "Recente

Enz...

Met vriendelijke groeten,
Leo Hendricks
eBay Customer Support

->

<-

Bedankt voor uw e-mail.
Het probleem ligt daar dat u op Herberekenen klikt.
Deze optie kunt u gebruiken indien u een verkeerd bedrag hebt ingevoerd, want aan de hand van Herberekenen is het mogelijk het bedrag te wissen.
U dient het juiste bedrag dus in te vullen en dan doorgaan met de volgende stap zonder op de optie Herberekenen te klikken.
Met vriendelijke groet,
Bianca Wouters
eBay Afdeling Regels en Veiligheid

->

 

Het eerste slaat natuurlijk nergens op, maar het tweede werkt.

Dus niet herberekenen maar gelijk doorgaan of eerst het e-mail voorbeeld checken.

 

Groeten en bedankt voor de reacties.

Jan

ebygumt
Community-lid

Laat het systeem de foute kosten aangeven en corrigeer dat dan door zelf het verschilbedrag in te vullen in de extra daarvoor bestemde rubriek.

 

Ik begrijp het volkomen.

Had ik ook al geprobeerd. Geen enkel resultaat. Maar toch bedankt voor je antwoord.

Ik baal echt van dat Ebay. Een simpel dingetje met grote gevolgen dat gewoon niet gaat.

Ik heb ook al de Help files al doorgespit.

Ook niks.

Als iemand kan helpen graag.

hummelforlife
Community-lid

Antwoord 1 is een standaard antwoord, ze hebben bij ebay een overschot aan koekjes dus vandaar!

 

:^O

Factuur verzonden via Paypal.

Nuttige tip.

Bedankt Abeldoorn.

 

Al is dat stomme Ebay probleem hier niet mee opgelost.

Nog steeds geen antwoord van Ebay trouwens.

 

Met vriendelijke groet,

Jan

abeldoorn
Community-lid

kan het zijn dat niet het bedrag het probleem is maar de manier van verzenden. In mijn ervaring staat er soms 'international shipping' of zoeits, en als ik dat pull menu verander in tnt dan wordt het wel geaccepteerd. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, beetje moeilijk uitlegbaar.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos