annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan niet betalen met paypal ideal??

Hi, waarom kan ik in sommige landen niet met paypal ideal betalen, maar alleen met paypal visa creditcard of doe ik soms iets fout?

 

Het is me bij de 1e keer kopen gelukt om een transaktie te doen via paypal met ideal naar Duitsland en de 2e keer kopen moest het geld naar Engeland en wilde ik weer via paypal ideal betalen, maar kreeg ik die optie niet eens te zien. Er werd alleen aangegeven dat mn prepaid visakaart (3v voucher) was verlopen en ik dus een nieuwe moest aanschaffen om de betaling toch nog te kunnen doen! Ik moest wel eventjes een kaart van 150,- euro aanschaffen, waar ik nu dus geld op over heb en als ik dat wil laten terug boeken kost me dat 5,- euro en de aanschaf van zo'n kaart koste me ook al 5,- euro..., dus ben gewoon 10,- euro extra kwijt om iets uit Engeland te willen kopen. Hoe zit dat? Bij voorbaat dank! 

 

Groetjes Karin.

Hele onderwerp weergeven

Het kan zijn dat je je IBAN nummer nog niet hebt doorgegeven aan PayPal.

(Even inloggen op de website van Paypal en controleren wat voor rekeningnummer er staat, een gewoon (oud) nummer of een IBANnummer)

Daar liep ik ook mee vast. Nu ik dat heb ingevoerd kan ik gewoon met van mijn bankpas betalen en hoef ik de creditcard (met rekening achteraf) niet te gebruiken. Ik heb zojuist een rekning in Duitsland voldaan.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos