annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Creditcard en vergoeding bij faillissement

Op Tros Radar vond ik een interessante ervaring van iemand die op eBay.nl iets kocht van 628 euro en niet geleverd kreeg n.a.v. faillissement. Betaald werd met creditcard via Paypal.



Dit laat zien hoe ontzettend belangrijk het is om een creditcard te gebruiken voor je aankopen. Was er met bank betaald via Paypal, dan had deze koper naar zijn centen kunnen fluiten.



"Via E-bay 8 juli 2011 hakselaar gekocht voor 628 euro, betaald met ANWB VISA card mbv Paypal. Zond e-mail naar joba-online wanneer apparaat zou komen. Antwoord: vanaf week 35. Kwam dus niet. Toen ik na week 35 weer e-mailde was bedrijf failliet. Geen brief van curator ontvangen, belooft niet veel goeds over de administratie van joba-online. Nam contact op met Paypal: antwoord geen vergoeding, want er zijn 6 weken verstreken, claim moet binnen die 6 weken. Op de ANWB VISA card zit een aankoopgarantie bij diefstal, verlies enz, maar er staat niets over faillissement in de voorwaarden. 19 september gebeld naar ANWB, zij verzochten een schadeformulier op internet in te vullen. Of dit nu aan de ANWB is te danken weet ik niet, maar vandaag tot grote verrassing e-mail van Paypal dat de 628 euro op 21 september is terug gestort! De aanhouder wint."


http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=103214&start=40


Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0