annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Staat ebay ongehoord praktijken toe door te zwijgen als koper om hulp vraag

lis0031
Community-lid

Beste mensen

ik heb  15 februari enkele artikelen gewonen waarop ik had geboden bij ebay.uk. Ik had zelf van tevoren de verkoper gevraagd of de 7 items samen verzonden konden worden en het was ok. De biddingen op de artikelen liepen af met intervalen van  enkele minuten en naderhand in mijn email bleek dat ik op een gegeven moment aan het verliezen was. Uit de biddingsgeschiedenis is gebleken dat 2 biddingen van eenzelfde bieder zijn ingetrokken net na de bod toen het bleek dat het hoger was dan mijn hoogste bod. deze bieder heeft nul aankopen gedaan verder geen andere geschiedenis dan bieden op 3 van de artikelen waarop ik geboden heb. Ik vroeg de verkoper informatie over  de intrekking ook al omdat een andere artikel veel duurder was geworden door biedingen van dezelfde bieder.Zij meent dat het klopt en volgens haar zegt ebay ook dat het klopt. Ik heb op 17 februari ebay gevraagd om hier na te kijken en enkele dagen later weer maar ik krijg geen reactie. Maar een bieder kan toch de eigen bod niet intrekken of wel? Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken. Hoe komt het dat ebay geen reactie geeft? Hoe komt dat  een vermoeden van prijsopdrijving gemeld wordt en niet onderzocht wordt?  Zoals ik het zie heeft de actie van de ene bidder dat zich terugtrok gezorgd voor een prijsverhoging van ongeveer 28 engelse pounds gezorgd over 2 artikelen.

wat moet ik hiermee?

bedankt voor jullie hulp

 

 

Hele onderwerp weergeven
lis0031
Community-lid

Hallo beste mensen

ik heb nog geen reactie van ebay gehad maar de verkopster heeft geschreven dat ze de ene artikle waarbij de biedingen zijn ingetrokken wel wil verkopen voor de prijs dat ik had geboden voordat de nep bieder begon, dwz 10 pound minder, maar de andere artikel waar de nepbieder het 18 pound duurder heeft gemaakt en ik toch gewonen heb, daar wil ze niets aan doen. Ze schrijft dat ze met ebay heeft gebeld en dat ze zeggen dat het ok is (hoe kun je ebay bellen?) en ze zegt dat ze niets te maken heeft met de nep bieder en dat iedere beginner fouten kan maken en dat heeft de nep bieder dus gedaan.Hij wilde 2 dezelfde items kopen en toen hij de ene niet won heeft hij besloten on de winning bod op de andere in te trekken. Kan dit kloppen? Ik blijf denken dat je je eigen bod niet binnen 1 minuut kunt intrekken of wel?  Intussen ben ik ebay wel even zat en heb geen zin om hiermee bezig te zijn. Ben ik gehouden om door te gaan met de verkoper en alles betalen zoals ik wel van plan was voordat ik begon te twijffelen aan haar manier van zaken doen?

graag jullie mening hierover

bedankt alvast

lis

Een vraag stellen