op 02-01-2011 16:32
Ik heb de afgelopen maand 3 keer via een officieel Ebay forum een vraag gesteld aan de klantenservice. Tot mijn verbazing heb ik taal nog teken als antwoord gekregen. Maar, toen de maand dec op een einde liep werd het tegoed wat ze hadden onmiddelijk geincasseerd. Weet iemand hoe ik de robots van Ebay wel kan bewegen om antwoord te geven op een simpele vraag? Hoe ver gaan ze nog zakken bij die zgn klantenservice met het stelselmatig negeren van klanten, het niet in gaan op vargen? Hoe onbeschoft moet je zijn??
beste Ebayer, wil je echt antwoord van de klantenservice van Ebay? Laat ik je meteen uit de droom helpen, wat je ook vraagt, in welke taal dan ook, je krijht geen antwoord. Er is namelijk geen klantenservice bij dit geweldige, supervriendelijke, zeer meegaand en klantvriendelijke bedrijf. het enige wat bij dit bedrijf perfect werkt is dat op een vooraf vastgesteld tijdstip, zonder enige hapering, het maandelijke tarief direkt van je creditkaart zal worden afgehaald. De klantenservice is een wel heel ouderwets begrip en zul je zeker niet aantreffen bij dit geweldige bedrijf. Je moet het allemaal zelf weten maar als je echt antwoord wil stel ik voor om dat aan je buurvrouw te vragen, of aan een willekeurige voorbijganger, die geven tenminste antwoord, en bij Ebay/Paypal mogen ze dat niet.