annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper krijgt item retour van postkantoor, mag hij mij opnieuw verzendkosten vragen

Ik heb een aantal items gekocht. Verkoper stuurt mij een bericht dat hij het pakket retour heeft gekregen terwijl het bij mij nooit is aangeboden. Ik heb hem voorgesteld het opnieuw te versturen of anders mijn geld te retourneren. Voor het opnieuw versturen vraagt hij mij opnieuw verzendkosten. Nou denk ik dat dit niet de bedoeling is, dus ik vraag hem het totale bedrag dan maar terug te betalen. Dit wil hij echter ook niet. Hij laat weten de verzendkosten niet terug te willen betalen.....volgens mij klopt ook dit niet. 

Hele onderwerp weergeven

Als verkoper (ben er zelf ook een) ben je verantwoordelijk voor het verzenden ook al heb je er geen invloed op.

Problemen dienen opgelost te worden door de verkoper, daar heb ik (met PostNL)  ruime ervaring mee :).

In dit geval moet hij gewoon de verzendkosten betalen en eventueel bij het postbedrijf een claim indienen.

Aangezien de verkoper niet van plan is de verzendkosten opnieuw te betalen kunt u niets anders doen dan een geschil openen.

 

Het is zeer verstandig dat de verkoper verstuurt met op zijn minst tracking zodat het pakket gevolgd kan worden want...waarom is het pakket retour gegaan?

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos