op 03-02-2012 09:39
beste ebay ,
ik heb wat hand gemaakte armbanden gezet op ebay bij een heb ik 12 euro moeten betal voor top vieuw enzo dit is niet erg maar als je er dan achter komt dat deze pas 35 keer bekeken is vind ik dat erg jamer .
ik verzend internationaal maar miijn armband staat niet op de .com versie van ebay nog zo iets wat ik niet leuk vindt
kan iemand kijken naar mijn product en verteellen wat ik fout heb gedaan en wat er beter kan want heb nog niks verkocht namelijk 😞
ten eerste waarom zoveel betalen voor een topadvertentie je had beter eerst de markt kunnen testen!
verder als je in NL aanbied ben je niet of nauwelijk zichtbaar in het buitenland dus je had beter misschien op ebay.uk aan kunnen bieden.
de markt voor zelfgemaakte sieraden in NL is blijkbaar Nihil verder moet je zoveel mogelijk info geven in de advertentie maar ook n de titel van je advertentie!
tip voor je volgende advetentie! probeer het via ebay.uk je kan daar een advertentie aanmaken met b.v alleen NU KOPEN en de adv 30 dagen laten lopen, en dan geen topadvertentie maken maar gewoon een (normale) advertentie de aanbiedingskoste en commissie die je daar moet betalen liggen hoger dan hier maar is altijd goedkoper dan een topadvertentie en je hebt een breder platform!
Aangezien je beginnend verkoper bent weet ik niet of er daar restricties zijn maar daar kom je dan wel achter!