op 03-06-2014 17:33
Hallo,
ik heb recent (deze week) een neg. feedback gekregen. De koper was niet tevreden, omdat naar ijn mening het item niet goed beschreven was en omdat het beschadigd was en verpakt zat in een "goedkope" kartonnen doos. Vervolgens heeft hij kontakt met mij opgenomen en een claim ingesteld via ebay. Ik heb hierop gereageerd (item had ik idd niet goed beschreven, de beschadiging aan de verpakking en vervolgens het item, kon ik niets aan doen, waarschijnlijk door de postafhandeling in de route naar de USA gebeurd) Ik heb hem toen voorgesteld om het item terug te sturen en hem dan vervolgens het aankoopbedrag en de verzendkosten terug te betalen. (conform ebay policy) Dit eiste hij ook. Hierna hoorde ik niets meer. Na 30 dagen oid werd de calim door ebay gesloten, daar hij het pakket niet teruggestuurd had. De andere dag liet hij mij een negatieve feedback, terwijl hij zelf zijn afspraak niet nakwam, namelijk het pakket terugzenden.
Nu denk ik dat hij het pakket helemaal niet terug wilde zenden, maar dat hij een "refund" zeg maar korting wilde, daar zinspeelde hij in de eerste mail ook op. Ik denk dat het gewoon een trucje is?
Maar nu heb ik het probleem van een neg.feedback en daar ben ik niet blij mee. Wat kan ik hier aan doen?
Betekent dit bv, dat als je het geld terugbetaald, je dan alsnog een neg.feedback kan krijgen??
groet,
Mocht u de feedback niet weg krijgen, dan kunt u nog een follow up geven, een toevoeging aan deze feedback in de trant van, bad member tries to get the item for free. De eerste negatief is altijd vervelend maar ook dat went hoewel het er niet teveel moeten worden want dan mag u niet meer meedoen. Reken er op dat verkopers alleen goed zijn voor de rekening die eBay stuurt, voor de rest hebben ze altijd ongelijk zelfs als de koper gelijk heeft want ook dan hebben de verkopers ook ongelijk.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |