annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"technische problemen opgetreden"

marcovankranenburg
Community-lid

Ik koop al enige tijd op Ebay, maar nu wil ik ook gaan verkopen, maar als ik mijn identiteitsbevesting heb ingevuld (Ja helemaal volledig en correct) dan krijg ik steeds de melding:

Er zijn technische problemen opgetreden waardoor we deze procedure nu niet kunnen voltooien.

 

Kan gebeuren natuurlijk, maar dat heb ik nou al 4 weken zo. Waar kan ik met deze vraag terecht????

 

 

Marco van Kranenburg

 

Ebay: marcovankranenburg

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

ben al een week bezig me aan te melden als verkoper, ga van bug naar bug..

 

heb nu Paypal aangemaakt, maar kom wederom niet verder.

 

wil graag internationaal wat specifieke autoonderdelen verkopen, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken. 

 

de site zit vol met door computers vertaalde teksten naar het nederlands, en het is een oerwoud wat betreft de instellingen.

 

Uiteindelijk heeft een dame van eBay mij handmatig aangemeld, ndat ik mijn specs had gemailt, maar ik loop nu vast in het opstellen van beheerregels .. en dat telekns met die pop up die voorbij komt met de tekst 

 

"Het is jouw feed Claim als eerste wat je wilt hebben"

 

ik houd me bedrijfsmatig met computers bezig, maar dit gaat boven mijn pet..

trendyfashionshop4you
Community-lid

Wij hebben precies hetzelfde probleem!

Een gezinslid wil ook graag van Ebay gebruik maken, ons telefoonnummer (wat toch echt het goede nummer is) kunnen ze niet verificëren.

Héél vervelend, krijg via Ebay ook geen antwoordt.

kopersbescherming
Community-lid

Met die vraag kunt u bij eBay terecht maar u krijgt dan een antwoord waar u niets aan heeft.

Blijf dan volhouden en vraag het opnieuw.

Op een gegeven moment gaat het werken of krijgt u geen antwoord meer.

U kunt het ook met een andere naam proberen of op een andere computer.

Succes met verkopen op eBay, met PayPal natuurlijk.

 

Een vraag stellen