Artikel verkocht en betaling ontvangen. Koper klaagt over de staat van het artikel, en plaatst een claim, ik bied hem aan volgens de kopersgarantie een volledige teruggave van het betaalde bedrag incl. verz.kst. wanneer hij het retour stuurt. Het artikel wordt niet teruggestuurd, en ik neem contact met hem op. Hij wil liever een vergoeding van US$80,-- waar ik uiteindelijk akkoord mee ga. Dan op het moment dat ik hem de US$80,-- wil terugbetalen via PP, lukt dat niet omdat PP de rekening blokkeerd. Ik vraag hem de claim op te heffen zodat ik WEL de 80,00 kan terugbetalen. Dat kan volgens hem niet. Ik refund dan het totaal bedrag, heb inmiddels contact hierover met eBay en ga er dan vanuit dat hij de betaling van het bedrag herhaalt minus de US$80,-- MAAR HELAAS! Ik ben nu mijn artikel kwijt en ook al het geld! Met eBay contact opnemen lukt niet, waarschijnlijk gaat het zo slecht dat al het personeel weg is?
... Meer weergeven