Hallo ik heb een vraag. hoe kun je items op ebay zetter via de app om te verkopen? ik kan dat niet vinden. dat zou toch wel makkelijk zijn. mvg kitty
... Meer weergeven
Vandaag een eerste object te koop aangeboden. Nu kon ik maar 4 foto's plaatsen, ik dacht dat je er meer kon laten zien. Hoe werkt dat ? Bvd.
... Meer weergeven
Als jullie gaan zien naar mijn feedback heb ik 14 feedbacks, achter indien jullie dieper opvragen dan zie je dat er iets mis is... hierdoor is onze account plots in een lagere orde geplaatst met alle gevolgen vandien...
... Meer weergeven
Is het mogelijk om achteraf de datum van de ontvangen feedbak later te wijzigen van bijvoorbeeld "1 januari 2012" in "mer dan 1 jaar geleden"?
... Meer weergeven
Ik heb voor het eerst enkele advertenties geprobeerd te plaatsen, maar deze zijn nog niet zichtbaar in het openbaar. Duurt het vaker zo lang voordat ze geplaatst worden of ben ik iets vergeten. Ik heb wel al bevestigingsmails gekregen.
... Meer weergeven
Ik heb in september 2 items verkocht aan een Rus, hij heeft gelijk betaald maar toen kwam ik er achter dat zijn address in ebay en paypal in het russisch is en dat het postkantoor dat niet verstuurt! Nu ben ik al vanaf de verkoop datum bezig om die rus zijn adres te laten sturen in leesbaar engels!! Totaal geen reply op mijn mails. Nu heeft hij verleden week een case geopened omdat z'n spullen niet heeft? nee gek he?? Ik heb hem weer gemaild en eindelijk zijn address gehad.................. spullen verstuurt met track en trace en zlefs een foto genomen van het pakket met de betalings sticker erop en trackingformulier. Weer de koper gemail............... weer totaal geen reply op me mails!!! Ebay.com gebeld die zegt je moet de zaak laten escaleren............................... nou ik ben al 2 uur bezig om uit te vinden hoe je dat doet??? gewoon onmogelijk volgens mij!?!?! iemand een idee??
... Meer weergeven
Allen, sedert korte tijd is Kiala aktief in Belgie (was daar reeds aktief), maar vanaf nu ook in ons land, Frankrijk en Spanje. Ook kunnen we nu van hieruit verzenden naar deze landen. Toch mis ik die verzendoptie als ik nieuwe objecten wens te plaatsen. Zou wel handig zijn omdat bepaalde verzendkosten lager zouden kunnen wanneer de koper kiest voor de optie verzending met Kiala. doei
... Meer weergeven
Ik heb altijd gewoon foto,s kunnen uploaden van mijn IPad naar ebay en als ik het nu wilt doen staat er NON-ACTIEF achter,wie weet hier de oplossing voor.
... Meer weergeven
ik heb volgende vraag op dit ogenblik hebben wij 1300 objecten te koop aangeboden, van deze 1300 zijn er een kleine 1000 effectief te koop, maar een 300-tal daar kan niet op de button "nu kopen" geklikt worden omdat deze er niet is. vb object 251687751302 kan men wel kopen object 251687751899 is niet te kopen... heeft iemand dit al gehad en zo ja wat is de oplossing, of ligt dit aan Ebay. helaas betalen we wel plaatsingskosten voor deze objecten vr gr
... Meer weergeven
Ik verkoop al een paar jaar spullen op ebay,nu wil ik weer iets verkopen maar kan ineens mijn foto,s niet meer uploaden via mijn IPad is jaren wel goed geggaan. Weet iemand hoe dit komt.
... Meer weergeven
Ik heb in korte periode van mei tot augustus twee keer aan Chinese oplichters mijn geld verloren.De eerte keer Chinese koper heeft mijn object zwaar beschadigd en de klacht ingedien bij ebay dat hij heeft beschadigd object gekregen. In mijne 24 fotos in ebay is zeer duidelijk gezien dat de object is niet beschadigd aangeboden in ebay. Koper heeft geschreven, dat ik alle 24 fotos in ebay heb vervasen met de behulp van de Photo Shop programma. Ik wist zelf niet dat deze programma is bestaat. Ebay heeft aan de Chinese opklichter mijn geld terug gestord-ik heb $399 en $39 post kost verloren. Tweede keer Chinese oplichter heeft kleine kommetje gekocht van $999-zeldzame Daoguang kommetje, en ik hen de kleine kommetje zoudanig ingepakt -drie keer ingepakt in de grote hoevelheid bubble plastiek folie-ik heb totaal 10 meters deze folie gebruikt-de kleine kommetje veranderd in zeer grote bol en nog drie hard kartoon boxes--en ik heb in het zelfde dag de fotos van proces verpakking verstuurd naar de koper met het mededeling dat de kleine kommetje met mijn verpakking werd nooit in de transfer gebroken gegaan. De koper heeft aan mij bericht verstuurd dat hij heeft de kommetje gebroken gekregen en op de fotos die hij gestuurd is andere verpakking gebleven-niet mijn verpakking.De koper heeft met de fotos geknoeid.Pay Pal heeft oplichter in gelijk gesteld en mijn geld werd aan oplichter terug geboekt. Zelfs de verkoopcommissie worden aan mij niet teru betald-als ik heb op verkoopcommissie aan ebay gevraagd-ze hebben in alle talen verzwijgen.
... Meer weergeven
Hallo, ik wil graag weten hoe ik bij de advertentie bij de prijs "Beste Voorstel" kan plaatsen ? Heb overal gekeken maar kan het nergens vinden.
... Meer weergeven
Koper heeft mij niet betaald en niets meer van zich laten horen, nu heb ik ineens een factuur van 30 euro van Ebay? Dit is de eerste keer dat ik Ebay uberhaupt gebruik, weet iemand wat ik hieraan kan doen en hoe krijg ik die 30 euro terug.
... Meer weergeven
Beste, Ik heb een aantal dagen geleden een sd-kaart veiling op ebay gezet. Een amerikaans persoon heeft deze gewonnnen terwijl ik niet naar amerika verscheep. Ik heb geprobeert contact te leggen met deze persoon maar hij reageert niet. Wat moet ik nu doen? Gr. Lars
... Meer weergeven
Vandaag grote schrik wat betreft mijn aanbiedingen. Bij de helft van mijn aanbieding stond opeens vermeld "gratis verzending" . Ik kwam er toevallig achter omdat iemand gelijk al iets had gekocht en er een paypal betaling was. Ik snap niet hoe dit kan. Beleids regels etc zijn in orde. Gratis verzenden was niet aangevinkt. Na ongeveer een uur was alles wwer normaal. Weet iemand hoe zoiets kan?
... Meer weergeven
Hi, Ik heb een niet terecht negatief feedback gekregen van een klant, Ik heb de item niet meer want het was kapot , ik heb geld terug gegeven, en toch hij heeft negatief feedback gegeven, hoe kan ik dit verwijderen? Moet ebay zo maar accepteren? Dit is niet eerlijk
... Meer weergeven
golf gti 1000 maar meld zich heeft gisteren motor en bak gwonnen op vieze manier heeft per wahts up voor 2400 euro bij mij gekocht en stuurd dan een chauffeur voor alleen de motor en bak op te halen dit neem ik niet dat zijn geen zaken doen nu moet ik provicie kosten of niet ?? m v g patries 71
... Meer weergeven
Beste medewerker, ik wil een cd set wil verkopen voor 100 euro en de koper een zgn " beste voorstel" laten doen, echter lukt het niet om deze optie te vinden... wat doe ik verkeerd? Richard den Besten
... Meer weergeven