goedemiddag,
we willen iets verkopen op ebay maar krijgen onderstaande waarschwing
Je kunt Snel verkopen niet gebruiken omdat niet alle vereiste aanbiedingsopties hierin worden ondersteund voor zakelijke verkopers. Je kunt wel gebruikmaken van het formulier Verkoop je object.
hoe kunnen we als zakelijk verkopen iets verkopen?
vr groet
Richard
Choppercenter
... Meer weergeven
Mijn advertentie zie ik alleen terug op ebay.nl. als ik dit van te voren had geweten had ik beter op marktplaats kunnen adverteren. moeilijk gedoe hier bij ebay.
... Meer weergeven
iemand omgeving someren die me kan helpen een nl btw in te voeren op ebay is van mijn man geweest is overleden ik heb dringend hulp hierbij nodig
... Meer weergeven
Als ik mijn Nederlandse Ebay advertentie ook in Engeland of Duitsland wil plaatsen moet ik deze opnieuw op Ebay.UK invoeren of kan je gebruik maken van de reeds ingevoerde tekst.
... Meer weergeven
ik wil graag beginnen met verkopen van spullen en wil dit graag ook wereldwijd doen, alleen niet naar alle landen. hoe moet ik dat instellen en zijn daar standaard instellingen voor? en zoja waar kan ik dan de verzendkosten terug vinden?
... Meer weergeven
I.v.m. negatieve ervaring met koper heb ik al zijn bekende gebruikersnamen geblokkeerd. Negatieve Feedback geven ,terwijl hij het object niet meer wilde en al helemaal niet betaald heeft. Andere gewonnen objecten niet betaald en ook niks meer van zich heeft laten horen. Ik heb hem ook laten weten dat hij niet meer op mijn objecten mag bieden! Nu heeft hij weer onder een nieuwe gebruikers naam geboden en 3 objecten gewonnen,ik zag helaas nu pas aan zijn adres dat het om de geblokkeerde bieder gaat. Hoe los ik dit probleem op!!
... Meer weergeven
Als ik een nieuw object aanmaak, is de omschrijving van het object zichtbaar. Nadat de veiling is geaccepteerd en als je dan gaat kijken, is er een lang leeg vlak zichtbaar, zonder tekst. Als ik dan het object wil wijzigen, is de tekst van de omschrijving wel degelijk aanwezig... Zijn er meer mensen met dit probleem?
... Meer weergeven
Asl ik een object wil verkopen via een basiswinkel, mag ik dan mijn logo op de achtergrond van het object plaatsen zodat het zsichtbaar is op de voorstelling ?
... Meer weergeven
Krijg net een bericht van jullie over mijn bankgegevens ik heb geen Paypal en weet eigenlijk nu niet hoe ik het moet instellen in mijn account. Ik verkoop voor het eerst. Heb eventjes hulp nodig.
... Meer weergeven
Ik had een polshorloge op de site gezet, maar na een week eraf gehaald. Vanwege emotionele waarde. Onverwacht krijg ik de mededeling dat object verkocht is! Te idioot voor woorden. Ga social media inschakelen hoe misleidend E-bay in werkelijkheid is. Nooit aan beginnen. Er zijn zoveel restricties en regels dat je erin verzuipt. Moet ik ook nog kosten vergoeden aan Ebay. Te belachelijk voor woorden. Idioot gewoon.
... Meer weergeven
verkoop al jaren wereld wijd zijn er 2 kopers die melding hebben gemaakt dat ze niet tevreden zijn kopers zijn ook nog eens oplichters een stuurt niks terug andere lege doos dure tas kwijt gucci laarzen niet terug ontvangen en ga zo maar door melding gemaakt bij ebay .... ja zoek het maar uit krijg niet eens antwoord op mijn vragen nu spreek ik wel over ebay duitsland heb aangifte gedaan maar daar heb ik ook niet veel aan nu kan ik al ruim 2 jaar niet meer verkopen beperking noemen ze dat ze kunnen je er beter gewoon afgooien ebay heeft genoeg aan me verdient als het nou ook eens gratis was maar goed mijn vraag was of is wie heeft dit ook meegemaakt ga mijn acount er maar afhalen maar vindt het jammer van mijn feedbacks helaas helpt ebay de oplichters en niet diegene die ogelicht worden hoe krom is dit
... Meer weergeven
Ik wil graag dingen verkopen op eBay.bij het vaststellen van mijn identiteit wordt bij bankgegevens om de beveiligingscode van mijn pas.ik heb hierom ook contakt met mijn bank gehad,zij kunnen hier niets van vinden. Misschien kunt u helpen
... Meer weergeven
Gisteren heb ik een aantal advertenties geplaatst..gratis.. Vandaag moet ik bij elke advertentie 0,37 of 0,53 eurocent betalen. Het is dezelfde categorie, weet iemand waar dit aan kan liggen? bvd Dick
... Meer weergeven
Een goeiemiddag! ik ben opgelicht voor een bedrag van 4500,- euro bij deze verkoper. *****zit nu al 2 maanden te wachten op me spullen maar elke dag zegt de verkoper dat het de volgende dag weer in huis is maar ik zie helemaal niks. kan u mijn helpen? met vriendelijke groet jos
... Meer weergeven
Ik ben verkoper op Ebay en heb tevens een volglijst van items die ik volg. Als ik vanuit mijn account mijn volglijst aanklink wordt ik met regelmaat (de ene keer wel en de andere keer niet) teruggelinkt naar het eerste inlogscherm. Als ik dan opnieuw inlog en weer mijn volglijst aanklik werkt het wel goed. Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen en is hier al een oplossing voor in de maak?
... Meer weergeven