ik ben niet van plan om plaatsingkosten te gaan betalen voor de niet getoonde postzegels welke ik vandaag op e bay geplaatst heb en waarvan de afbeeldingen niet doorkomen m vr gr Bigge244
... Meer weergeven
Ik kom tot de ontdekking dat eBay vereist dat ik een geldige creditcard moet hebben. Betekend dit, nu ik geen creditcard meer heb, geen gebruik meer kan maken van eBay om artikelen te verkopen. Groeten Stampie
... Meer weergeven
Deze tekst verschijnt dan in mijn scherm: Dringend bericht We hebben aanvullende informatie nodig voordat je dit object kunt aanbieden. Kopers hebben hoge verwachtingen als ze merkobjecten op de site kopen. Om ervoor te zorgen dat verkopers aan deze verwachtingen kunnen voldoen, worden er soms limieten voor eBay-accounts ingesteld. Als je dit object wilt aanbieden, moet je eerst je persoonlijke gegevens bevestigen via PayPal-controle. Zodra je je persoonlijke gegevens hebt bevestigd, kun je de aanbieding van je object voltooien. We zien je graag als lid van onze handelscommunity en willen deze relatie voortzetten. Ik heb een paypal account geopend, met creditkaart en gekoppeld met ebay account. Wat ik doen? Is er een telefoon/hulpdienst?
... Meer weergeven
in mijn winkel staan, 282 objecten, maar in mijn ebay, onder actief verkopen, staat 306 objecten, er is dus een verschil van 24 objecten. hoe zoek ik uit wat er fout is. steeds terug, van winkel, naar mijn ebay, vergt erg veel tijd, is er een andere manier? groeten chris ( chriskoos )
... Meer weergeven
ik wil meer dan 1 van dezelfde producten verkopen in één veiling, je ziet wel eens 10 beschikbaar 1 verkocht . hoe doe ik dit. Alvast bedankt.
... Meer weergeven
Hoi ik heb een item verkocht maar ik heb per ongeluk de verkeerde maat aangegeven, nu wil ik de transactie annuleren om slechte feedback te voorkomen maar ik weet niet hoe ik dit kan doen? ik hoor het graag even Groeten daylin
... Meer weergeven
Beste Ebay mederwerkers, Ik heb al een paar maal geprobeerd spullen op Ebay.de aan tebieden maar komt steeds met een melding dat ik eerst 15 verkopen in nederland moet hebben gedaan. Ik wil een model vliegtuig verkopen en in Duitsland is een veel grotere markt en een betere indeling van artikelen. Wat moet ik doen om het op de Duitse site te zetten? Ik hoor graag van U, Groeten Hans van Kempen
... Meer weergeven
Hallo, Ik ben benieuwd of ebay leden mijn koop en verkoop historie kunnen zien? Dat ik bijvoorbeeld een gekocht item via ebay ook weer tekoop aanbied op ebay. Met andere woorden: kunnen mensen zien voor welke bedragen ik iets koop dat ik ook weer wil verkopen? Groetjes
... Meer weergeven
Ik ben nieuw op eBay. Ik wil graag (internationaal) gaan verkopen. Maar heb je hier een creditcard voor nodig? Ik heb namelijk al een account aangemaakt, op eBay en PayPal. Maar als ik dan mijn advertentie wil plaatsen moet ik mijn identiteit bevestigen. Dit kan enkel door bij optie overschrijving op eBay een creditcard op te geven of bij de optie PayPal bij PayPal een creditcard op te geven? Moet je dus sowieso een creditcard hebben om te kunnen verkopen?
... Meer weergeven
hoe kan ik bij b.v. de ene advertentie € 1,92 aan verzendkosten laten zien en bij een andere advertentie b.v. € 3,84 aan verzendkosten laten zien?
... Meer weergeven
beste ik ben vandaag begonnen met het aanbieden van spullen op ebay echter kan ik geen van mijnb geplaatste advertenties terug vinden via een zoek opdracht het is net of de website niet goed werkt, dat zal wel niet maar wat kan het probeem zijn gr reggie
... Meer weergeven
Collegas, Na mijn leuek vakantie driect de winkel ingesvhakeld, nu ruim een dag daarna nog geen aanbieding te zien in mijn winkel. Uiteraard exact de juiste stappen van ebay gevolgd. wat kan er aan de hand zijn>? BVD Dutchdinky
... Meer weergeven
Ik wil graag spullen verkopen via ebay, heb ik alle vakken ingevult om een advertentie te plaatsen vraagt ebay om mijn creditcart gegevens. Ik heb geen credit card, wat kan ik nu doen?
... Meer weergeven
Ik heb duidelijk BANKGEGEVENS ingevuld en het systeem blijft maar vragen om ook een credit card in te voeren die ik niet heb! Kan ik dan niet iets verkopen op Ebay zonder credit card of de koppeling met Pay Pal aan mijn bankrekening toevoegen?
... Meer weergeven
Ik heb een aantal aanbiedingen lopen via ebay, en heb hier ook aangegeven dat deze internationaal verzonden mogen worden. Groot is echter mijn verbazing dat als ik zoek op de exacte titel van mijn aanbieding, deze nergens weergegeven wordt (wel als ik zoek op objectid). Dit zowel op ebay.be waar het aangeboden is, als op ebay.nl, ebay.co.uk, .... Een aanbieding van mij is bijv. - Nick Fury Comiquette Polystone Statue (New) --> id: 231281536468 Zoeken geeft dit niet als resultaat: - http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=Nick+Fury+Comiquette+Polystone+Statue+%28New%29&_sacat=0&_from=R40 Rechtstreeks naar id zoeken geeft wel resultaat: - http://www.benl.ebay.be/itm/231281536468 Heeft iemand een idee hoe dit kan?
... Meer weergeven
Weet iemand hoe ik de naam van mijn ebay winkel kan wijzigen. Ik kan het niet vinden bij "winkel snel bijwerken" groet musthavesonline.nl
... Meer weergeven
Goedemoregn, Ik heb verschllende kledingstukken te koop aangeboden. Nu zijn er 2 actief en 5 moet ik voltooien? Hoe moet ik dat doen? Graag hoor ik van u, Met vriendlijke groeten, Astrdi Koning akoning1960@kpnmail.nl
... Meer weergeven
Ik wil in Nederland verkopen maar wordt via Ebay.nl naar Ebay.co.uk overgeschakeld. Voorlopig kan/wil ik alleen in Nederland verkopen. Hoe kan ik voorkomen dat ik wordt doorverbonden met UK om mijn listing te kunnen afronden zonder foutmelding??. In de toekomst wil ik wel internationaal gaan verkopen maar nu nog niet. Geeft een verandering in de toekomst ook geen problemen??? Alvast bedankt Groeten arnantes romeoat@gmail.com
... Meer weergeven
Hi fellow Ebay-members, I've heard about Dutch sellers who exclusively sell at Ebay Germany / Ebay.de, and are more succesful at that. I wondered if anybody could tell me how they go about??? Do they have a German account??? My sales policy is aimed at the EU, and Germany's parts of that, I suppose...? Any help would be very very much apprechiated. I only pay, pay pay, and don't sell at all. I'm thiunking about moving my "business" to another marketplace.... Thanks in advance, good luck selling! Fred
... Meer weergeven