Ik heb in korte periode van mei tot augustus twee keer aan Chinese oplichters mijn geld verloren.De eerte keer Chinese koper heeft mijn object zwaar beschadigd en de klacht ingedien bij ebay dat hij heeft beschadigd object gekregen. In mijne 24 fotos in ebay is zeer duidelijk gezien dat de object is niet beschadigd aangeboden in ebay. Koper heeft geschreven, dat ik alle 24 fotos in ebay heb vervasen met de behulp van de Photo Shop programma. Ik wist zelf niet dat deze programma is bestaat. Ebay heeft aan de Chinese opklichter mijn geld terug gestord-ik heb $399 en $39 post kost verloren. Tweede keer Chinese oplichter heeft kleine kommetje gekocht van $999-zeldzame Daoguang kommetje, en ik hen de kleine kommetje zoudanig ingepakt -drie keer ingepakt in de grote hoevelheid bubble plastiek folie-ik heb totaal 10 meters deze folie gebruikt-de kleine kommetje veranderd in zeer grote bol en nog drie hard kartoon boxes--en ik heb in het zelfde dag de fotos van proces verpakking verstuurd naar de koper met het mededeling dat de kleine kommetje met mijn verpakking werd nooit in de transfer gebroken gegaan. De koper heeft aan mij bericht verstuurd dat hij heeft de kommetje gebroken gekregen en op de fotos die hij gestuurd is andere verpakking gebleven-niet mijn verpakking.De koper heeft met de fotos geknoeid.Pay Pal heeft oplichter in gelijk gesteld en mijn geld werd aan oplichter terug geboekt. Zelfs de verkoopcommissie worden aan mij niet teru betald-als ik heb op verkoopcommissie aan ebay gevraagd-ze hebben in alle talen verzwijgen.
... Meer weergeven