op 31-12-2010 13:57
Nu heb ik een omega verkocht die totaal echt is in Duitsland , caliber 625 serialnummmer 1110116 nu geeft die klant direct een negatif omdat de douane hem heeft die klant zegd dat die fake is ,vraag ik om een bewijs dat die faik is geen antwoord,maar ik weet wat er aan de hand is de douane heeft een bericht gestuurd dat ze eerst kijken of het horloge echt is, heb ik al een keer eerder mee gemaakt, dat duurd even daar kan ik niks aan doen nou ben ik weer lekker mee heb een negative en een claim dat kan toch niet terwijl dat horloge totaal echt is;; wat te doen die klant moet gewoon wachten tot het horloge terugkomt van de douane of een letter sturen dat het faik is een letter van de douane;;sorry is niet eerlijk wat kan ik doen nu slikken en doorgaan moet ik dat mooie horloge straks ook nog terugbetalen ik weet het niet ,het sisteem deugd niet sorry de douane in duitsland is erg lastig dat is eenmaal zo happy New Year ''''
Vragen over de Duitse douane kun je beter stellen in het Duitse forum: http://community.ebay.de/support-category/Hilfeforen/1900000007
Dat gezegd hebbende: als de douane (van welk land dan ook) zegt dat iets "faik" is, dan kun je inderdaad alleen maar dan slikken en doorgaan.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |