annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper trekt bod in

Op 16 mei is er een bod geplaatst op mijn veiling, startbod 24,00 US. Op 20 mei is het bod ingetrokken, met het argument dat het verkeerde bedrag was ingevoerd. Het maximale bedrag dat was ingevoerd was 25,00 US. Mijn veiling loopt morgen af..Ik dacht dat je alleen onder bepaalde regels/omstandigheden mocht intrekken? b.v. een komma verkeerd ofzo? Kan dit zomaar??

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

Een koper mag niet ten alle tijde een bod intrekken, het is Marktplaats niet, een koper mag alleen onder bepaalde voorwaarden een bod intrekken! b.v verkeerd bedrag men dient dan wel meteen een nieuw bod te doen! helaas is het systeem niet afdoende en er wordt niet op gecontroleerd dus een koper kan ondanks de regels van eBay gewoon zijn gang gaan, in principe zou een koper die een bod intrekt met als reden dat hij/zij een te hoog bod heeft gedaan gedwongen moeten worden een nieuw bod achter te laten maar dat laatste stukje daar heeft ebay dus niets mee gedaan.

 

Helaas voor u is er niets aan te doen, u zou het kunnen melden bij ebay maar ik geef u weinig kans dat daar iets mee gedaan wordt!

De koper is immers heilig bij ebay en komt bijna overal mee weg!

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Dank jullie voor de antwoorden, alhoewel ik mij in het antwoord van Enschede..  beter kan vinden..misschien ben ik nog te naïef op Ebay. Ik heb later nog gemailt met de "koper"; hij had op Ebay een uitgebreidere versie gekocht en het bod op mijn veiling dus ingetrokken...(lijkt wel erg op Marktplaats)

mediashop-2012
Community-lid

Ja hoor een koper kan ten alle tijden zijn bod intrekken, u als verkoper kan ook een bod van een koper verwijderen.

 

Koper doet niets verkeerd, heeft zich kennerlijk bedacht.

het startbedrag is 24,99 US  ......dus hij heeft 1 cent meer geboden....

Een vraag stellen