annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik baal, dat je geen negative feedback aan kopers kunt geven

steeds weer gebeurd het, dat ebayers niet meer reageren, of willen betalen, als ze iets gewonnen hebben. ik heb  pas weer zo iemand op mijn kavels gehad.dom genoeg heb ik tegen al mijn principes in, de gewonnen kavels voor  betaling op gestuurd, vanwege en heel zielig verhaal, ok  dat is dus echt dom blijkt nu.deze ebayer  heeft dus nooit meer betaald, maar staat wel  voor 100% feedback  op ebay, heeft inmiddels gewoon haar naam veranderd,en ik mag enkel blij wezen , dat ik het object als  niet betaald gemeld heb, anders kan zo iemand  gewoon jouw feedback verpesten. ze krijgen dan wel en onbetaald object bij ebay, maar dat word dus jammer genoeg  niet  in hun feedback openlijk vermeld, opdat iedere verkoper kan zien, met wie je echt te maken heb.

Hele onderwerp weergeven

ik kan helemaal niet bieden of kopen want dan word er naar mijn indentiteit gevraagd met een credirdkaart nummer die heb ik niet en banknummer word niet geaccepteerd waarom moet ik mijn indentiteit geven om iets tekopen of bieden kan iemand mijn helpen

Een vraag stellen