op 09-11-2010 17:53
wij willen graag onze kleren verkopen op e-bay
maar nu heeft e-bay onze advertenties verwijderd maar waarom doen ze dat het is is orgineel spul
heet gaat om diesel,replay,Ralh laren en g-star maar g-star en replay blijven wel staan en de rest is weg en heb nu een verbod van 7 dagen hoe los ik dit op want staat nergens een e-mail adres van ebay of nummer ofzo
Mvg,
merk kleding is zo'n product waar ebay nogal zenuwachtig van wordt (net als bij parfums). Jij zegt wel dat ze echt zijn, maar zijn ze dat ook??. Ebay heeft al diverse zware boetes moeten betalen omdat ze fake spul op hun site toe lieten, en daar zijn ze nu voorzichtig in geworden.
Wat ook nog kan, maar dat weet ik niet of dat bij de producten die u verkoopt ook geldt, is dat u die simpel weg niet mag verkopen. Dat bijv. een merk een deal heeft met enkele winkels en dat hun product alleen in die winkels verkocht mag worden, bij geautoriseerde re-sellers en dat bent u niet, dus begaat u een overtreding en dus verwijderd ebay de veiling.
-- Bewerkt door abeldoorn om 10 Nov 2010 21:59 CETDit los je op door met je handel naar marktplaats.nl te gaan, daar mag alles.
En dat je eBay niet kan bereiken, dat klopt want eigenlijk bestaat het niet.
PayPal, dat bestaat wel maar dat is weer wat anders natuurlijk.
je mag blij zijn dat je g-star er nog op staat bij mij alles eraf en ik snap er ook niks van waarom de een wel en de andere niet
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |