annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil met koper

Beste,

ik heb enige tijd geleden een model verkocht waarbij het vizier van een helm een barstje had. Dit was ook duidelijk vermeld. Ik heb van het inpakken en verzendklaar maken foto's gemaakt.

Enige dagen later opent de koper een geschil met mij omdat volgens hem het vizier compleet los is, dit was niet het geval toen ik het opstuurde, de foto's tonen dat aan. ik heb hem verwezen naar de verzekering van de vervoerder of paypal. Nu is er door hem een geschil aangemaakt waarbij ik op de duitse ebay site mij moest verweren, alleen met woorden en geen foto's en nu blijkt dat het aankoopbedrag via paypal bij mij gevorderd is, de koper het model terug moet sturen en ik naar mijn geld kan fluiten en een kapot model terugkrijg. De koper kan ook zelf het model tijdens het uitpakken stuk hebben gemaakt. Ik ben dus schuldig? Kan dit zomaar?

gaarne jullie hulp.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

yep, dat kan.

als een koper een procuct terug stuurt en daar on-line tracking van heeft krijgt hij zijn geld terug (en bent u dat dus kwijt). Hoe oneerlijk ook, dat zij de kleine lettertjes die je (niemand) heeft gelezen toen die met pay-pal in zee ging

Een vraag stellen