annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay expert gezocht voor hulp bij inrichten

goedendag,

Ik ben sinds kort actief op ebay met het verkopen van goederen (intimiteitsproducten en lingerie).

Heeft flink wat moeite gekost om daarvoor toegelaten te worden.

Heb een topshop abonnement (voor verkoop Duitsland) en nu rond de 2.000 producten online (van de 30.000 die ik in mijn assortiment heb).

Ik heb veel ervaring met verkopen op andere platformen als bol en amazon, maar vind ebay een erg moeilijk en onoverzichtelijk systeem.

 

Ik zoek dan ook een ebay exper die mij kan helpen met verder inrichten van mijn account met o.a. de volgende zaken:

- instellen van extra betaalmethodes

- online krijgen van producten in andere landen (Frankrijk, Belgie en eventuele andere landen waar ebay groot is)

het verder op gang krijgen van de verkopen (krijg nu af en toe een bestelling).

- andere zaken account zaken die geoptimaliseerd kunnen worden.

 

Ik zoek dus NIET iemand die producten kan plaatsen of productinfo kan verbeteren. plaatsen doe ik via API en productinfo wordt ook al aan gewerkt.

 

Bedoeling is dat als alles straks goed staat ik naar een hoger abonnement ga zodat ik nog veel meer producten kan plaatsen.

 

Hebben jullie tips voor een goede partij die me hierbij kan helpen?

Had eerder een freelancer gevonden maar die heeft puinhoop van gemaakt en had voor bijna 1500 euro aan plaatsingskosten veroorzaakt terwijl ik abonnement heb.

Hoor graag jullie tips.

Groet

 

Daniel

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

qua werkzaamheden nog ter aanvulling:

- het goed inrichten van aantrekkelijke ebay shop voor klanten

verkrijgen van ebayplus status.

 

Mijn producten staan nu dus enkel in Duitsland tekoop.

 

Een vraag stellen