annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

dubbelgeplaats verwijderen

ik heb perongeluk dingen dubbel (her) geplaatst, nu ben ik dat een beetje aan het opruimen maar verwijderen wil niet ! als ik druk beeindigen zegt Ebay NO omdat ik kopen nu heb geactiveerd ..is er een sneller manier om ze te verwijderen ?  ik verwijder nu de foto en zet het bedrag op 0,01 cent en bij beschrijving zet ik "verkocht" zo dat ik de Ad later sneller en verwijderen

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Als je kijkt bij actief verkopen in je Mijn Ebay dan kun je aan de rechterkant klikken op meer acties daaronder staat de mogelijkheid aanbieding beeindigen als je die aanklikt moet je de eerste keer opnieuw inloggen waarna je doorgeleid wordt en je moet aangeven waarom je de aanbieding beeindigd als je uit die 4 keuze mogelijkheden er eentje aanvinkt wordt je aanbieding verwijderd, daarna kun je terug naar je mijn ebay en eventueel andere aanbiedingen beeindigen, je hoeft dan niet opnieuw in te loggen, je kunt per keer 1 aanbieding verwijderen, meerdere tegelijk verwijderen kan alleen als je alleen de optie Nu Kopen aanbied.

Een vraag stellen