annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

beperking aantal verkopen

spicahelix
Community-lid

 

Onlangs ben ik op beginnen te verkopen op Ebay. Omdat downloaden een grote hobby was, ben ik terechtgekomen in de wereld van externe harde schijven, USB sticks en geheugenkaartjes. Ik vind het nog steeds ongelooflijk hoeveel data je weg kan schrijven op een chip kleiner dan een vingernagel. Omdat dit mij zo facineerde ben ik begonnen met de verkoop van deze geheugenkaartjes. Handzaam, in een envelop, een etiket en postzegel plakken en naar de brievenbus.

 

Toen ik op Ebay begon te verkopen, zag ik dat ik omringd werd door Engelse en Duitse verkopers, maar na onderzoek bleek dat mijn advertentie niet op de Duitse en Engelse tak van Ebay stond, dus wilde ik een advertentie plaatsen op Ebay.co.uk maar dit werd geweigerd. Ik had 30 stuks aangeboden. Toen verminderd naar 20, 10, 6 en 4 werd uiteindelijk geacepteerd. Die waren zo verkocht dus zetten ik nog een advertentie, maar wederom alleen 4stuks. en daarna werd ik alleen gewijgerd, ook op de Duitse versie.

Het is me duidelijk dat er voor een beginneling beperkingen zijn, maar ik weet niet hoeveel en over er manieren zijn ze wel aan te kunnen bieden.

Misschien kan ieman mij adviseren?

 

BvB dank,

James

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

kopersbescherming
Community-lid

Zo snel mogelijk meer dan 50 of 100 feedback score halen en natuurlijk een gekoppelde en gecontroleerde PayPal account hebben.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen