annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

annuleren

hallo..
ik heb een horloge verkocht ,en na 8 dagen nog geen betaling ontvangen!!.
dit is alles niet leuk , maar nu wil ik het artikel een herkansing geven.
maar nee moet ik zoveel dagen wachten om het weer opnieuw aan te bieden?..
vindt ik niet goed eigenlijk ik prijs mijn waren en  sta in voor goede kwaliteit,door dat een zogenaamde klant niet serieus op mijn aanspraak of communicatie  reactie geeft..moet ik 30 dagen wachten alvorens het opnieuw aan te bieden??..zit ik net voor de kerst  tja tja..
raad zou ik graag willen,hoe gaan jullie verkopers hier mee om?...met vriendelijke groeten 2010toni62,

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

Oh ja een koper die 3 keer een geschil heeft gehad voor een onbetaald object in een jaar en negatief voor hem gesloten word die word geschorst van ebay.
Verder is er weinig aan te doen dit is nou eenmaal de werkwijze van ebay elke verkoper heeft geregeld wel een niet betaler.

De koper kan nadat het geschil gesloten is in zijn nadeel ook geen feedback meer geven, ik blokkeer dit soort kopers daarna ook altijd direct om nog langer bij me te kopen.

Hier kan je kopers blokkeren: http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?bidderblocklogin&hc=1&hm=jf.rp73%28d%3F1gdf%3B

Na 4 dagen dat er niet betaald is kan je een geschil openen voor een onbetaald object soms word er dan nog wel betaald, gebeurd dit niet dan kan je na 4 dagen dat geschil sluiten en je item opnieuw aanbieden het duurt dus zo een 8 dagen.
Je krijgt je verkoopcommissie dan ook terug van ebay de plaatsingskosten helaas niet.

Neem een regel text op in je aanbiedingen dat als er in een bepaalde periode niet betaald is je een geschil opent, een hoop kopers vinden die geschillen niet zo heel erg leuk maar dan kan je ze tenminste daarop wijzen.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos