op 22-12-2012 11:34
Kan iemand mij a.u.b. vertellen waarom de vraag om hulp, dewelke ik hier gisteren gepost had, opeens verdwenen is???
Ik dacht hier in dit antwoordcentrum ernstig genomen te worden... heb ik mij dan zo vergist???
u vergist zich in 2 dingen, allereerst dat u hier een antwoord zou krijgen van eBay zelf! die antwoorden nergens op behalve als u contact met ze opneemt via de Hulp link rechtsboven!
Hier wordt/werd alleen antwoord gegeven door andere ebay leden omdat ebay daar dus zelf te beroerd voor is.
Ten tweede eBay neemt geen enkele verkoper hier serieus het enige wat ze serieus nemen is hun bankrekening zolang die gespekt wordt is het goed!
Cynisch/Sarcastisch? Misschien wel een beetje maar het benadert de waarheid wel!
Uw vraag was niet in overeenstemming met het geldende forumbeleid en is verwijderd. Ofwel uw vraag is door de haperende prikbord software ten onder gegaan in de bittenbak.
Of er hier iets serieus genomen wordt is iets wat ik me al heel lang afvraag. Alle eventuele reacties worden door eBay niet ondersteund noch gegeven. Maar wel beoordeeld.
Wat was uw vraag.