annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bujwerken creditcardgegevens

Geachte heer, mevrouw,

 

Ik krijg onderstaande mail waarin staat dat ik mijn creditcardgegevens moet bijwerken omdat deze verloopt. Nu wil het geval dat ik alleen zaken koop via Ebay en deze betaal met Paypal. Ik verkoop dus niets via Ebay. Moet ik dan evengoed mijn creditcardgegevens bijwerken?

 

 

Graag uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

John Aartsen

 

 

Beste John Aartsen(quattro5555),

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

eBay heeft dit bericht verzonden aan John Aartsen (quattro5555). 

Je geregistreerde naam wordt vermeld om aan te geven dat dit bericht van eBay afkomstig is.

Meer weten http://pages.ebay.nl/help/confidence/name-userid-emails.html

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Wij sturen je hierbij een herinnering dat de volgende creditcard, die je in het bestand van eBay hebt ingevoerd, binnenkort verloopt:

 

Nummer eBay-account:  E736254168007-EUR

Creditcard:  MSC XXXX-XXXX-XXXX-8850

Vervaldatum:  31-Dec-13

Betalingsherinnering uitgegaan:  24-Dec-13

 

Voor ononderbroken service moet je deze gegevens bijwerken.

 

Je kunt je creditcardgegevens als volgt bijwerken:

 

1.            Ga naar de homepage van eBay.

2.            Klik op Mijn eBay boven aan de pagina en log in met je eBay-gebruikersnaam en wachtwoord.

3.            Klik op de link Verkopersaccount (onder Mijn account in het linkernavigatiemenu).

4.            Volg de instructies voor het bijwerken van je betalingsmethode.

 

 

                               Voortaan behoren kosten voor creditcardbetalingen tot het verleden: meld je aan voor Direct betalen, de eenvoudigste manier om je verkoperskosten te voldoen. Ga hiervoor naar www.ebay.nl, klik boven aan de pagina op Mijn eBay, log in met je gebruikersnaam en wachtwoord, klik op de link Verkopersaccount (onder Mijn account in het linkernavigatiemenu) en volg de instructies om je betalingsmethode bij te werken.

 

Bedankt voor het gebruiken van eBay.

 

Met vriendelijke groet,

eBay

Hele onderwerp weergeven

Vraag het eens aan eBay.

Merry Christmas.

Het antwoord is nee.

Een vraag stellen