annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten

Hallo, ik wil graag proberen wat items te verkopen van een muziekgroep wat in de UK beter loopt dan hier in NL en wil het dus verkopen via de Engelse eBay.

Dan is er dus het probleem van de indicatie vd verzendkosten ivm binnenland/buitenland.
Hoe los ik dit op? Als ik het dus op de Engelse eBay invoer zit ik dus dat het verzendtarief "binnenland" voor mij (in NL) dus feitelijk al "buitenland" is......

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Och ja natuurlijk dat probleem alweer, niet goed gelezen.
KB heb gelijk, gratis verzenden aanbieden of de maximale verzendprijs wat er mogelijk is.

De vraagsteller bedoelde dat de verzendkosten vanuit NL voor Engelse kopers door eBay te laag worden vastgesteld.

Als je bij de factuur hogere verzendkosten zet dan bij de advertentie stond zijn je kopers niet blij.

eBay adviseert daarom de gratis verzendkosten optie.

Dat je dan door de te hoge itemprijs niets verkoopt is jouw probleem, maar let er wel op dat ze met PayPal betalen.

-- Bewerkt door kopersbescherming om 17 Nov 2010 8:57 CET

Als je de factuur verzend kan je voor Nederlandse kopers de verzendkosten alsnog aanpassen.

Dat lost u op door gratis te verzenden en PayPal te eisen. Op die manier krijgt u ook nog eens gratis vijf sterren voor verzendkosten.

Wat u dan tekort komt op de verzendkosten en de PayPal kosten zet u gewoon bovenop de item prijs.

Een vraag stellen