annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper reageert niet op mail na uitblijven ontvangst object

Hallo, ik heb op 3 november bij een verkoper in Engeland (93%) een adaptor voor onze macbook besteld. Betaald via Paypal en daar is het van de rekening. Itt tot andere aankopen in het verleden heb ik nog niet het mailtje 'object verzonden' ontvangen. 10 november en ook vandaag 13 november de verkoper gemailed maar tot op heden geen reactie. Heeft iemand ervaring hoe hier mee om te gaan? Mvg Joost

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Claimtijd in de gaten houden, dus binnen 45 dagen na aankoop een geschil starten wegens niet ontvangen object, daarna eventueel opwaarderen naar een Claim, dit doet u via PayPal.

Feedbackscore van 93% is erg laag (afhankelijk van de aantal keren dat de persoon feedback heeft gekregen)

Niet alle verkopers zetten de verzonden items op verzonden dus er hoeft in principe nog niets aan de hand te zijn, Tja en dat er niet gereageerd wordt op de mails dat wekt niet al teveel vertrouwen dat snap ik.

Houd in elk geval de claim tijd in de gaten!!!

Heeft u eventueel een objectnummer want in de biedings geschiedenis was niets terug te vinden!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos