op 18-05-2012 10:15
ik zit met een probleem,ik verkoop regelmatig kinderwagens op ebay,en doe dit al jaren.
nou heb ik woensdag een mailtje van ebay gekregen dat ze het vermoeden hebben dat ik nog een andere ebay naam zou hebben,die ik ook in gebruik heb,met de naam bruggert,ik ken geen bruggert en ik ben ook niet die bruggert,ik zou niet weten hoe ze er bij komen dat ik ook deze persoon ben.
door dat ebay denkt dat ik ook deze persoon ben,is mijn ebay aangepast,ik mag nou nog maar 15 dingen permaand verkopen,of een bedrag van 1850,00 euro,ik ben hier natuurlijk helemaal niet blij mee,ik wil graag op dit moment verkopen maar ik kan het niet,omdat ik dat limiet al heb gehaald.
ik heb ebay netjes een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik deze persoon niet ben,en ik deze persoon ook niet ken.
ik heb wel een nieuw adres door gegeven aan ebay,wij zijn verhuist van duitsland naar nederland,en heb alles vorigeweek op een nederlands adres gezet,misschien dat,dat er iets mee te maken heeft.
heeft iemand misschien tips,want heb ebay wel een mail gestuurd maar ik hoor maar niets.
Ik kon wel via uitgebreid zoeken een bruggert vinden.
Die persoon was niet meer ingeschreven bij ebay en heeft nooit wat gekocht/verkocht.