annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verloren terwijl je een bewijs hebt

Ik heb even het volgende.

Ik koop altijd uit amerika vandaan bij 1 en dezelfde dame alles gaat goed en perfect ben super blij met haar.

Nu heeft zij het volgende meegemaakt ze heeft een grote order gehad van 500 dollar deze heeft ze netjes verzonden ze heeft een tracknummer en alles.

Nu heeft de koper gezegd dat ze het pakket niet heeft gekregen en heeft ebay haar gelijk gegeven en 500 dollar overgemaakt en van de verkoper haar profiel afgeboekt

hoe zit dit dit kan toch niet zomaar verkoper heeft bewijs door middel van tracknummer dat het pakket is afgeleverd...

Ik vind dit zo erg voor haar heb je bewijs en word je gewoon een oor aan genaaid door ebay zelf en door de klant!!

Hele onderwerp weergeven

Hoi metrijst bedankt voor je compliment, ik vind haar gewoon super geweldig en we hebben ontzettend goed contact, toen mailde ze een paar dagen niet en ik kreeg ineens een mailtje van haar dat dit gebeurd was ging echt aan me hart..

Dat zulke mensen nog bestaan.

Maar jullie geven aan handtekening , dit moet ook bij deze paketjes ze zijn verzekerd en handtekening is nodig en buiten de USA zelfs extra kosten die je moet betalen bij overhandiging van een pakket.

Ze heeft een tracknummer waar ze duidelijk mee kon zien dat het pakket is afgeleverd, dan denk ik nou hier je bewijs dan heeft zij haar recht toch !! maar helaas is het dus anders begrijp ik.

Erg jammer dat zulke mensen het moeten verpesten voor anderen, gelukkig blijft ze wel doorverkopen maar toch vond het zo erg gaat ook niet even om 30 euro maar nee meteen meer dan 300 euro omgerekend van de 500 dollar die ze nu kwijt is.

Maar bedankt voor jullie antwoorden ik weet nu dat het helaas wel zo gaat dus jammer, ik wilde zelf ook misschien ooit eens gaan verkopen via ebay maar dat is bij mij bij deze verkeken ik begin er niet aan.

Kans is misschien wel 1 op de zoveel maar dan nog ik vind dit zo ontzettend erg.

Bedankt allemaal en fijne dag gewenst

Een vraag stellen