annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen E-bay leden,waarom komen mijn items van Nederland niet voor in alles van Nederland

Ik wilNederland verkopen als ik alles volg om aan te bieden dan komen mijn zegels alleen voor in Nederland-nieuw- jaartal

terwijl ik andere verkopers zie die in de grote bulk zit van Nederland en niet apart in de jaartallen die je moet aangeven.

voorbeel;verkopen wat ik doe; keuze postzegels dan europa dan Nederland dan nieuw dan bijv. 1950-1959 dan doorgaan

Als ik dat heb gedaan dan komen mijn zegels alleen in de veiling onder nieuw 1950-1959 Dus het bereik is veel kleiner dan dat ik zie dat andere gewoon in de 112.000 aanbiedingen zitten van Nederland dus sneller een groter publiek hebben

graag antwoorden wat ik fout doe of een goede uitleg van iemand

 

bij voorbaat dank

vrolijkenoot

 

Hele onderwerp weergeven

Als u de postzegels niet in het jaartal hokje wilt, dan kunt u ze ook nog aanbieden bij Nederland,overig !

Nog even een advies over uw scans. Als u scant kunt u de scan aanpassen , zodart de postzegel alleen zichtbaar is, nu is het een groot zwart vlak met een klein zegeltje erin. Elke scanner heeft volgens mij die optie. (Het scanbeeld verkleinen,aanpassen)

 

Een vraag stellen