annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Advertenties worden niet bekeken en plaatsingslimiet

Sinds kort probeer ik mijn advertenties ook op Ebay te zetten, maar ik krijg op geen enkele advertentie kijkers of kopers en dan bedoel ik echt 0, 0 kijkers. Ik heb al meerdere advertenties op Ebay moeten verwijderen omdat ze reeds verkocht zijn op een ander platform.

Ligt dit aan de reviews die ik nog niet heb, doe ik iets fout of is het iets anders?

 

Daarbij zit er een plaatsingslimiet op mijn account van 5 advertenties, dus ik ben maar steeds advertenties aan het wisselen om te zien of iets anders wel bekijks trekt. Heel irritant.

Misschien heb ik troep te koop staan of te hoge prijzen dat kan, maar waarom verkoopt het dan wel op een ander platform, er zou toch op ze minst af en toe een kijker moeten zijn?

Iemand enig idee wat ik kan doen of ervaart hetzelfde?

Hele onderwerp weergeven

Hallo, het kan aan de feedback score liggen want daar let ik zelf ook op. De producten worden in de juiste categorie geplaatst?

Misschien moet je maar blij zijn dat er niemand kijkt, ik ben door een koper tesamen met eBay het schip ingegaan voor €145.  De Portugees had geen straatnaam en huisnummer opgegeven, ik aan eBay en de verkoper gevraagd maar van beide geen antwoord, dus geld kwijt. Ik zou het op een ander forum plaatsen als je niets te zien krijgt, eBay is laks als het om verkopers gaat.

Groet, Ad 

Een vraag stellen