annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Neutrale feedback krijgen

Geachte verkopers,

 

Graag leg ik jullie het volgende voor.

Enkele weken geleden heb ik een oude klok verkocht aan iemand uit Brazilie. Het duurde allemaal erg lang en ik heb de koper een aantal keren gevraagd of hij al contact had gehad met de doaune. Ook heb ik gevraagd mij te laten weten of het allemaal goed is aangekomen. Ik heb niets gehoord maar ontvang wel neutrale feedback. De klok was slecht verpakt en is kapot aangekomen. Wat ik niet begrijp is dat hij geen contact heeft opgenomen en waarom dan een neutrale feedback geeft. Als de klok echt kapot was waarom dan geen refund vragen?

Wat doen jullie in een geval als deze? Blokkeren?

 

Bedankt voor de reacties!

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Denk dat je met neutraal nog blij moet zijn, want had net zo goed negatief kunnen worden.

Ik zou het niet blokkeren.

Voor je gevoel heb je gedaan wat je kon en als de koper niet heeft gereageerd op je mails, houd het op.

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Dacht u echt dat deze koper nog wel eens bij u zou kunnen kopen?

jazeker is die vraag beantwoordt, u vraagt of u de koper moet blokkeren, en u krijgt als antwoordt dat het niet waarschijnlijk is dat een koper die een slechte ervaring heeft gehad nog iets bij u zal kopen ( of het nu waar is of niet) dus is blokkeren niet nodig

Uw punt is mij niet duidelijk. De vraag die u lijkt te beandwoorden is niet gesteld.

Een vraag stellen