annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopers geven zomaar lage sterretjes...

Ik heb de laaste tijd het gevoel dat een mede eBay-lid (con verkoper) mij probeerd naar beneden te halen.

Ik heb een koper (zie mijn negatieve feedback) die geeft eerst een negtieve en daarna 2 positieve erna.

Ik heb een rapportage laten maken en daarin geeft hij 2 lage sterren voor verzendtijd en aangezien ik ALTIJD binnen 1 werkdag verzend is dit onmogelijk.
Ook voldoet het object volgens hem niet, maar hij geeft wel een positieve feedback.

eBay gemaild om de feedback te verwijderen geen reactie, mijn sterretjes kelderen naar beneden!! 
Koper gevraagd feedback te wijzigen maakt die "zogenaamd een druk fout en klikt op afwijzen"

Wat kun je met zulke kopers doen ??? 
Hoelang duurt het voordat mijn sterretjes weer stijgen, hoeveel transacties heb je daarvoor nodig ?

Mischien een ervaren verkoper tips ?

Dank alvast!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Koper staat ook op de block list echter een nieuw kopers account is zo aangemaakt.

Die "sterretjes"zijn wel degelijk voor mij van belang i.v.m kortingen en powerseller je mag je er NIET meer dan 4 hebben.
Heb er dankzij 1 koper nu bij verzendtijd 2...

Maargoed, verder geen klachten en mijn eBay score en omzet groeit als kool.

wat je met zulke kopers kunt doen? blokkeren dat is het enige, op die manier kan die bewuste koper niet meer bieden/kopen bij u!

De DSR (sterren) score gaat vanzelf weer omhoog afhankelijk van hoeveel feedback u ontvangt! de bewuste beoordelingen van deze koper blijven een jaar staan!

Een vraag stellen